Persoonlijk

Zoetie’s folieke…

Terwijl we nu toch bezig zijn om van 2017 een fantastisch jaar te maken, werd er ook een nieuwe auto gekocht.

De verkoop van Zoetie’s huis heeft ons deels goed geholpen bij de aankoop van ons nieuw huisje (waarvoor nog eens een GROTE DANK JE WEL!!). Met de rest van het geld mag Zoetie doen wat hij wilt en dat heeft hij ook gedaan. Hij heeft altijd gezegd dat als hij ooit meer dan genoeg centen heeft, hij zeker en vast zijn droomauto zal kopen en die werd vorige week dinsdag besteld.

Wat ook wil zeggen dat mijn VWke weg moet, want die is te klein als gezinswagen. Aangezien er de komende maanden geen school en geen zwemlessen meer zijn, is het niet nodig om tijdens de vakantie 2 auto’s te hebben (we hebben ook nog een Audi A3).
Toen ik vorige week naar de garage moest voor het onderhoud heb ik even gevraagd of ze interesse hadden voor mijn VWke, en ja… hij is verkocht aan de garage voor een heel schappelijke prijs en op 30 juni ga ik hem afgeven (met spijt in het hart en er zal wellicht ook een traantje vloeien).

Ik ga dan rijden met de Audi A3, geen idee of dat goed ga komen, want dat is een automaat en ik heb daar nog nooit meer gereden (stresss!!!!).

De toekomstige nieuwe auto kunnen jullie zien in het filmpje… zaterdag mochten we er een testritje meedoen. Zoetie heeft wel een ander kleur gekozen, een kleur (donker grijs) dat iets minder opvalt… de auto valt al genoeg op.

Het is ongelooflijk wat voor ‘machine’ het is!! Gelukkig weet ik dat Zoetie een veilige chauffeur is, want zo’n machine in de verkeerde handen… dat komt niet goed!!

Ik mocht ook meerijden… met een klein hartje en een angstig stemmetje… goed luisteren! 😉

7 gedachten over “Zoetie’s folieke…

  1. Afscheid nemen doet altijd een beetje pijn. Automaat is een leuke extra, binnen de week ben je ’t gewoon ! Amai, da’s knap, ‘k kan bijna ‘het nieuwe’ ruiken… i
    Lie(f)s.

  2. Een automaat vind ik persoonlijk gemakkelijker, je moet niet meer denken aan schakelen. Remmen en gas geven 🙂 Wel opletten als je stilstaat dat je ALTIJD op de rem moet duwen want anders rijd je verder 🙂

  3. Eens je hebt gereden met een automatique wil je niks anders meer, en wow Audi, je gaat er geen spijt van krijgen!!

Laat hier een berichtje achter...

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.