De-voorbije-week...

De voorbije week…

De voorbije week was een fijne week! Zelfs mijn tandartsbezoek viel heel goed mee… de tandjes zijn in orde voor de komende 6 maanden, dan even terug voor een kleine controle. Ookal heb ik nog een beetje tandpijn na het hervullen van mijn tand in december… het heeft tijd nodig om te genezen. Laat ons hopen, want anders moet de zenuw er uit.

Het was de week van de leuke extra’s… ik kreeg nog een cadeautje voor mijn verjaardag… ook zat de Think Pink armband in de bus (een heel tof initiatief, klik gerust op de link!)… gingen we bij de buurtjes langs voor een hapje en een drankje… en kreeg ik de uitslag van mijn examen… geslaagd!!!!

Ook stond er een cinema-afspraakje gepland met mijn metekindje… en wat voor één! Amai, zo’n drukte! Gelukkig had ik de tickets op voorhand gekocht… eens binnen was het een gedrum om wat snoep en drinken te kopen. Toen we net op onze plaatsen zaten, ging het licht uit… van timing gesproken! Eens gesetteld konden we genieten van ons onderonsje en van de film ‘Zootropolis’.

 Na een week vol perikelen op het werk… is het weekend meer dan welkom!

14 gedachten over “De voorbije week…

  1. Wat een leuke week! Al is naar de tandarts gaan nu niet bepaald leuk te noemen, maar je bent er dan toch voor een tijdje weer vanaf ;-).

  2. Alsnog proficiat met je verjaardag. Ik meen dat deze aan mij voorbij gegaan is. Uitstapjes met metekindjes zijn altijd heerlijk. Fijn weekend!!!

  3. Allereerst G.E.F.E.L.I.C.I.T.E.E.R.D !

    ‘k Ben wel even geschrokken van de drukte in de bioscoop. Ik zou ook graag Zootropolis gaan kijken met mijn oudste kleinkindje. Maar ik huiver van zo’n drukte 😦

Laat hier een berichtje achter...

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.