De-voorbije-week...

De voorbije week…

De voorbije week had ik een paar dagen verlof… een lui-lekker verlof! Er werd niet veel gedaan… tv gekeken… gelezen (heel veel gelezen… ik wil de book challenge halen!)… we haalden de strijkparels nog eens boven… en ik ontving mijn kerstruilpakje (komt zeker nog een blogje over!).

Woensdag was het een werkdagje… die al bij al goed mee viel (ik had het erger verwacht!)… een dagje die gelukkig vlug voorbij was!

Kerstavond… de mini-me’s waren al de hele week een beetje (soms wel eens te) uitbundig… een avondje gezellig samen zijn, (veel te veel) lekker eten, maar vooral (voor de mini-me’s toch) een avond vol cadeautjes. Kleine maar toffe cadeautjes… iedereen content!

De dag nadien werd er ’s ochtends een beetje gestreken… weg is weg! Ook kreeg de Amaryllis (die volledig uitgebloeid is) een nieuw potje en een ander plaatsje… ik zie al nieuwe blaadjes… zouden er ook nieuwe bloemen bloeien? Ik vrees ervoor… maar ik hoop het!

De gekregen cadeautjes werden nog eens bekeken en kregen een plaatsje op een gepast plaatsje… ik ben er echt heel blij mee!

Aten we bij Schone Moeder en Schone Vader de overschot op… genoten de mannen in huis van een luierdelui-middagje thuis terwijl er nog wat gelezen moest worden… alweer een boek uit… nog eentje te gaan voor het einde van dit jaar! Ondanks de druk… vind ik het heel leuk lezen 🙂

13 gedachten over “De voorbije week…

  1. Toch fijn zo’n vrije dagen waarop niets moed en alles mag!
    Enne.. chapeau wat betreft het lezen 🙂 Ik kwam jammer genoeg nog niet toe aan 1 boek deze vakantie

  2. Vakantie met deze dagen ik zou het nog moeilijk kunnen missen,…..blij dat jij ook zo kan genieten,….en de strijk die moet ook gebeuren hé 🙂

  3. je hebt blijkbaar altijd mooie vrije momenten met je gezin, Flavie. Mooi zo!
    Cadeautjes krijgen is plezant hé, en als ze meevallen dubbel plezant… 😉
    Nog een fijn jaareinde!!!

Laat hier een berichtje achter...

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.