Ons weekend…

Zaterdag…
een rustig dagje thuis
beetje huishouden – boodschapjes
en familie op bezoek
heel gezellig!

Zondag…
gingen we ’s ochtends naar de film
‘The Hunger Games Mockingjay part 2’
eerst zaten we er helemaal alleen
maar uiteindelijk kwamen er toch nog een aantal mensen bij
(zou wel eens tof zijn… een zaal helemaal voor ons)
net zoals de andere boeken… heel erg mooi verfilmd

daarna trokken we richting de stad
naar mijn favoriete thee-winkeltje ‘Javana’
na het vele eten (ocharme mijn buikje) werd het tijd om te detoxen
en kocht ik een detox thee
(heel lekker trouwens!)

als afsluiter voor we naar huis gingen
aten we lekkere oliebollen… jammie
en weย kregen zelfs een gratis chocolade-kerstman-lolly

na een verlengd weekend
kon alweer een werkweekje starten

de laatste dagen van dit jaar…

15 gedachtes over “Ons weekend…

    1. Nee nee… eerst het lekkers en dan de thee ๐Ÿ˜‰
      De oliebollen zijn jaarlijkse traditie, kan ik niet laten liggen… en ik kan er toch ook niet aan doen dat we een gratis chocolade lolly kregen ๐Ÿ˜‰

    1. Het is de eerste Kusmi tea die ik ooit kocht en hij bevalt mij enorm. Een vriendin heeft er eentje met de smaken sinaasappel met chocolade…wordt mijn volgende aankoop.

Laat hier een berichtje achter...

