Persoonlijk

Mijn-juni-favorieten…

– project-voortuin –
In juni werd onze voortuin volledig afgewerkt. De autostaanplaats (die net niet op de foto staat) is goedgekeurd, de grasmatten zijn gelegd zonder problemen, de plantjes staan er allemaal… we zijn heel blij met het resultaat!

– voetbalgekte –
Het zal niemand ontgaan zijn dat juni de maand was van het WK. We hebben naar enkele wedstrijden gekeken en natuurlijk ook naar onze Belgen. En dit samen met de allerbeste collega’s! Het was een heel gezellig samen zijn.

– q-time –
Q-time met Zoetie… we hadden nog een bon liggen om te gaan ontbijten in B&B Cimbarsaca. Een heerlijk ontbijt! Echt een aanrader! Niet te veel, maar wel alles heel lekker en vers.
Q-time met de mini-me’s… ik had beloofd na de examens een speciale milkshake te gaan drinken, dus trokken we eind juni richting In Choc in Gent. Heel lekker voor de zoetbekken, maar valt wel zwaar op de maag… op het gemakje ervan genieten is de boodschap! 

– favoriet gelezen boek –
In juni las ik 6 boeken en deze keer is het moeilijk kiezen welk boek mijn favoriet is. ‘De grote Stilte’ van John Boyne is een prachtig en tegelijkertijd een triestig verhaal om te lezen… deze wordt mijn favoriet van de maand juni.

11 gedachten over “Mijn-juni-favorieten…

  1. Zo’n freaky milkshake…m’n dochter heeft me dat ook leren kennen. Ik krijg dat in elk geval niet op. Wat een caloriebom hé. Met de voetbalgekte heb ik ook met veel plezier meegedaan. Ik vond dat ze erg knap hebben gepresteerd, ons belgische elftal.

Laat hier een berichtje achter...

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.