Persoonlijk

Mijn-maart-favorieten…

– 1 jaar getrouwd –
Maart zal voor ons altijd speciaal zijn en blijven… op 17 maart zeiden we vorig jaar: JA! tegen elkaar. Een van de mooiste dagen van mijn leven. Getrouwd zijn is zo speciaal!

– sleutel –
Eindelijk was het zover… midden maart werd de akte getekend en werden we officieel eigenaar van ons huisje.

– verhuizen –
Met een strakke planning werd er de eerste dagen heel hard gewerkt. Behangpapier van de muren, muren proper maken, verven… ondertussen werden er nieuwe meubels (slaapkamermeubels) geleverd die in elkaar gestoken moesten worden. Op 1 week tijd was boven alles in orde. Nadien volgde de living… verven, nieuwe meubels in elkaar steken… en na een weekje was ook de living volledig in orde.

– 40 dagen bloggen challenge –
Dit jaar besloot ik mee te doen aan de 40-dagen-bloggen-challenge… en het is mij gelukt om die tot een goed einde te brengen. Ik ben er aan begonnen met de gedachte: we zien wel. Maar toch ben ik blij dat het gelukt is, want evident is het niet!

– favoriet gelezen boek –
Tot mijn verbazing werd er veel gelezen in maart. Mijn favoriet gelezen boek is: de nieuwe achternaam van Elena Ferrante. Een roman die ik heel erg graag gelezen heb, voor mij persoonlijk het mooiste boek uit de reeks.

14 gedachten over “Mijn-maart-favorieten…

  1. Lang leve maart!
    Heel mooi huis. Ik schreef het vroeger al: twee straten van ons is een wijk met identiek dezelfde woningen. Bereid jullie maar voor op heel wat snoeiwerk, want de haagjes in de voortuin zullen niet stoppen met groeien.

    1. De buxus zit ondertussen vol met buxusmot! Gelukkig zijn we van plan om alles er uit te halen en volledig nieuw te beplanten, met onderhoudsvriendelijke planten 🙂 .

      1. Wij hebben er ook al van… Ze zijn gezet door diegene die onze woning gebouwd heeft, want de tuin zat mee in de prijs. Dus proberen we ze in leven te houden, de arme stakkers staan hier nog geen twee jaar. Maar t is frustrerend. Dus in jullie geval zou ik ze ook wegdoen hoor.

  2. Hier is de maand maart ook altijd wel een beetje speciaal. Heb jij ook goede redenen voor! Gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag.
    Ik vond dat boek van Elena Ferrante ook zo mooi trouwens!

  3. Prachtige woning! Dat jullie er heel gelukkig mogen blijven. Een heel mooi vooruitzicht alleszins. En die leestip onthoud ik graag, waarvoor dank.

Laat hier een berichtje achter...

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.