De-voorbije-week...

Een ongewone vrijdag…

De werkweek zit er weer op! En net zoals de afgelopen weken is er wel altijd iets op het werk dat niet marcheert of anders moet en dat was deze week niet anders.
Sinds ik in september uit verlof gekomen ben, ondertussen 10 weken geleden, is er wel elke week iets dat ik anders moet doen. Het is ons al opgevallen dat de veranderingen altijd doorgegeven worden op een dinsdag… wellicht toevallig, maar ik hou mijn hart al vast voor volgende week dinsdag, zeker nu ik de nieuwe werkwijze net onder de knie heb! 😉

Ondanks sommige ergernissen op het werk was het al bij al een fijne week… zo zagen we het eerste seizoen van ‘Stranger Things’ op Netflix en zijn we beginnen kijken naar ’13 reason’s Why’. Op de gewone tv heb ik naar alle afleveringen van ‘La Forêt’ gekeken en ook naar afleveringen van ‘Tabula Rasa’… super om naar te kijken trouwens. Nooit gedacht van mezelf dat ik zo’n grote serie-kijker zou zijn!

Ook werd er gelezen, zowel in een boek als op de e-reader… enkel dat laatste bleek niet zo’n succes te zijn. Bij het aanzetten duurde het soms 10 minuten eer ik eindelijk kon beginnen lezen (vooral problemen bij het opnieuw openen van het boek). Zondag was ik het beu en ik moest en zou het boek uitlezen zonder de e-reader tussendoor uit te zetten… blijkt ineens dat hij de laatste 22 blz niet wil doen verschijnen. Verschillende keren aan- en uitzetten hielp niet… dat wordt dus verder lezen op de tablet of de telefoon… niet zo fijn. Ik weet al wat ik ga vragen aan Sinterklaas! 😉

Woensdagmiddag trokken we met een aantal collega’s naar Gent om een speciale milkshake te gaan eten. We hadden op Instragam al vele foto’s zien passeren van zo’n milkshakes en we zagen dit wel zitten om eens te proberen en dit kan je doen in – In Choc – in Gent (aan het Gravensteen). Het was lekker, echt lekker… maar ook heel zwaar! Op een gegeven moment was het genoeg en kregen we het verder niet op. Too much chocolate… het kan!

En nu vragen jullie je wellicht af waarom het een ongewone vrijdag is… 2 van mijn 3 mannen hier in huis zijn op hotel in Heusden-Zolder. Morgen is er de jaarlijkse Audi & VW Club Day en met een Audi-liefhebber in huis, is dit een dag die je moet meemaken, ook is het voor hem een fijn weerzien van andere leden van de club. Aangezien het allemaal vroeg begint, is het gemakkelijker om de dag voordien al te vertrekken en ginder op hotel te gaan. Voor ons al geen onbekend hotel meer… een hotel met een lekker ontbijt, een goede wellness en vooral schappelijk van prijs.

Dus dat wordt een vrijdagavond met maar 1 man in huis, maar daarom niet minder gezellig!
(ook al mis ik die andere 2 toch wel!)

Fijn weekend!

12 gedachten over “Een ongewone vrijdag…

  1. Ik heb helaas nog geen netflix, maar ik volg wel wat reeksen op de gewone tv. “La Fôret” vond ik heel goed.
    Te veel chocolade ? Da’s volgens mij onmogelijk. 🙂
    Het was wellicht een moeilijke vrijdagavond voor jou Flavie. Gelukkig hield je nog één man over om jou gezelschap te houden. 🙂

Laat hier een berichtje achter...

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.