Ons-weekend

Ambiance-zaterdag en opruim-zondag…

Zaterdag…

Op zaterdag werd er eerst een voetbalwedstrijd gespeeld en tegen de avond werden we verwacht in een tent in Nazareth voor een bbq met optredens van minder gekende artiesten en Willy Sommers.
Schone Moeder en Schone Vader zijn al van het eerste uur fan van Willy Sommers en gaan dan ook naar zo veel mogelijk optredens. Mijn lief collegaatje (zie de foto van ons samen) haar mama die elk jaar mee helpt met de organisatie van de bbq is ook een fan van Willy Sommers. Het was dus het één en ander dat Willy kwam optreden :-).

Het was een hele fijne avond… we hebben lekker gegeten… de kindjes hebben zich super geamuseerd… en Willy heeft voor de ambiance gezorgd.

Zondag…
Het werkte al een tijdje op mijn zenuwen… mijn overvolle kleerkast! Tijd om ze eens goed ‘uit te mesten’ en dat heb ik gedaan. Van zodra mijn oogjes opengingen, begon het al te kriebelen om er aan te beginnen. Al hetgeen ik deze zomer en vorige winter niet aangedaan heb/had… weg!! Ik ben begonnen met een paarse zak die wij hier geregeld krijgen van de kringloopwinkel. Maar dat bleek algauw net iets te klein te zijn… dan maar een grotere vuilniszak. Een propvolle zak… een opgeruimde kast… maar vooral een gerust gevoel! 🙂

Daarna was ons balkon aan de buurt… al de blaadjes opgeveegd… dode struikjes/bloemetjes weg… snoeien wat gesnoeid moet worden (eerst even bekeken op ’t internet natuurlijk)… dat staat nu ook proper.

En nu ik toch bezig was, werd de strijk ook al gedaan… weg is weg… wil zeggen meer tijd tijdens de werkweek om andere (leuke) dingen te doen.

Als afsluiter van onze zondag gingen we langs bij de buurtjes die donderdag vertrekken naar Spanje voor een weekje… daar dronk ik mijn eerste gin tonic ooit… een Hendrick’s, awel ik vond het lekker!

12 gedachten over “Ambiance-zaterdag en opruim-zondag…

  1. Een bbq met Willy Sommers, da’s ambiance verzekerd, natuurlijk. Op zondag was je een bezig bijtje. Die gin tonic had je wel verdiend.

  2. Een opgeruimd gevoel doet altijd goed :-). En zij die Willy live mochten meemaken kunnen het enkel beamen: die man zorgt telkens weer voor zoveel ambiance. Leuke memorabele momenten zo te lezen. 🙂

Laat hier een berichtje achter...

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.