Persoonlijk

Wandeling Lac de Buclet → Lac du Lauvitel…

Ook dinsdag werden we wakker onder een stralend zonnetje! 

Op de planning… in de ochtend een fietstocht voor Zoetie en voor mij een loopje van 10 km… ’s middags samen wandelen.

Deze keer een wandeling van meer naar meer… van Lac de Buclet naar Lac du Lauvitel… maar ook een wandeling met heel veel steile hoogtemeters! Het was lastig, ook voor ons… vooral voor mij dan. Ik kon op een gegeven moment niet meer. Ik had het echt heel lastig! Er kwam precies geen einde aan… het bleef maar stijgen en stijgen en stijgen… maar ik heb niet opgegeven! Ondanks de lastige wandeling naar boven, was er ook veel rondom ons om te genieten. Het was mooi wandelen. En op de top… tja, opnieuw een prachtig meer… ongelooflijk mooi!

Na een kleine pauze begonnen we aan de afdaling, dit ging gelukkig iets vlotter dan naar boven. Maar toch, op een gegeven moment voelde ik het aan mijn voeten/tenen dat het genoeg geweest was. 

Eens terug beneden was het nog even wandelen naar onze auto… hup, de auto in, richting het eerste terras dat we tegenkwamen. Een fris drankje was meer dan welkom! We bleven nog wat hangen in het stadje… iets eten en dan op het gemakje naar ons huisje. Nog wat nagenieten van een wandeling, die voor ons toch ook een hele uitdaging was!

10 gedachten over “Wandeling Lac de Buclet → Lac du Lauvitel…

  1. Het is een lange afstand met veel hoogtemeters geen wonder dat je het lastig had. En ook ’s ochtends al hardgelopen. Dit hiken is geen dagelijkse kost. Gebruik je stokken? Ik vind ze uitermate behulpzaam. Prachtige foto’s

Laat hier een berichtje achter...

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.