Persoonlijk

Keep running…

Een tijdje geleden kon je lezen dat ik last had van coronakronkels en ik heb er nog steeds een beetje last van… vooral van de loopkronkels.

Pas op… ik kan het zelf niet geloven… al 7 weken lang loop ik 3 keer per week (maandag-woensdag-vrijdag). En iedere week gaat het beter en beter… en vooral… de voldoening achteraf… het doet zo’n deugd om helemaal bezweet van de loopband te stappen en te kunnen zeggen: yes, I did it again!

Mijn beste loopje was vandaag… 4 km op 29 minuten. Hopelijk kan ik dit maandag verbeteren, zodat ik ooit 5 km kan lopen op 30 minuten. Beetje bij beetje kom ik er wel.

Een geweldige loopster ga ik nooit worden, maar ik vind het leuk om mezelf uit te dagen en om het iedere keer beter te doen. En… het lopen bevalt me wel!! Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen, want ik loop echt niet graag 😉 .

Hoe zit het met jullie coronakronkels (als er zijn)?
Een vraagje voor de lopers onder ons:
Hoe vaak lopen jullie (hoeveel km/tijd)?

8 gedachten over “Keep running…”

  1. Ik moet noodgedwongen meer in het huishouden doen, nu de poetsvrouw niet komt, maar het lukt me wonderwel. In het begin was er zelfs sprake van een echte kuiswoede, maar die is gelukkig alweer een beetje gaan liggen ;-).

  2. Hier gaat het best ok met de corona-kronkels 🙂 Al ga ik blij zijn als mensen wat meer mogen buiten komen zodat ik minder last heb van buren als ik buiten in mijn kot zit 😀

    Zelf heb ik ooit eens die start 2 run gedaan en vond dat ook een hele prestatie maar joggen doe ik niet meer, ik stap voldoende 😀

  3. Bij mij is het begonnen met veel wandelen, sinds kort jog ik weer want ik heb wat last van coronakilo’s. 😦 Zondag start ik met training 6 van Start to Run! Ik loop en wandel nu een 2,5 km op een 24 minuten. Nog een hele weg te gaan dus 😉

  4. Wat goed dat je zo veel aan het hardlopen bent! Ik liep voor ik ziek werd ook drie keer in de week hard. Er wordt gezegd dat bij een keer in de week hardlopen je opgebouwde conditie achteruit gaat, bij twee keer in de week blijft de conditie stabiel en met drie keer in de week kun je je conditie verbeteren. Kan niet wachten tot ik weer mag!

  5. Oh wat fijn dat je bent beginnen lopen 🙂 Zelf loop ik ook vaak drie keer per week, hoe lang en hoe snel dat hangt wat af van de training die op mijn schema staat. Maar hier wel telkens buiten, ben ooit eens gevallen op een loopband en sindsdien mijd ik die dingen zoveel mogelijk 😉

Laat hier een berichtje achter...

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.