Vakantie… #week6

Zaterdag werd ik weer wakker met hoofdpijn.. het is bijna elke zaterdag van dat. Na het nemen van een warm badje was de hoofdpijn zo goed als weg en konden wij bij Schone Moeder en Schone Vader gaan voor Schone Moeders verjaardag. Een zaterdag gevuld met familie en lekker eten… één en al gezelligheid.

Zondagochtend gingen we eens naar Sluis… zo’n mooie zonnige dag! Tegen de middag was het er al druk en dat is de moment dat wij meestal naar huis gaan. Die drukte dat hoeft niet voor ons. We hebben een korte wandeling gemaakt, een koffie/thee gedronken en dan op ons gemakje met pak en zak naar huis.

’s Middags hebben we hier thuis nog een toerke gewandeld van 7,7 km… we moeten er van profiteren als het eens mooi weer is!

Op maandag werd ik verrast door een collega… heel leuk om de laatste werkweek voor ons verlof zo in te zetten! We hebben er lang naar uitgekeken, maar eindelijk is het zo ver! Ons verlof kan starten… met uitzondering van maandag voor mij, dat wordt mijn laatste werkdag (niemand aanwezig en er moet permanentie zijn).

De afgelopen dagen gingen we eens wandelen (enkel op maandag want de rest van de week was het geen wandelweer), gingen we bij onze buurtjes langs, keken we veel tv (het is echt zoeken om iets interessants te vinden) en las ik een boek uit (met vele tranen – zo’n mooi boek!).

Ook gingen we elke dag met een klein hartje naar onze brievenbus… maar nog steeds geen nieuws (advocatentoestanden)… geen nieuws, goed nieuws?

15 comments

  1. Die weekendhoofdpijn is me ook niet onbekend. Ik kan er maar niet de vinger op leggen wat het precies triggert. Stress is uiteraard een factor en als die wegvalt op zaterdag is het prijs. Maar ik heb het ook soms na kalme weken. Als je de remedie ontdekt, laat het weten!

  2. Spanningshoofdpijn…? Sluis, ik ga er ook geregeld naar toe en gelukkig was er die wandeling, dat goede boek om je af te leiden van al die problemen… Hopelijk voor jullie trekt de storm snel weer voorbij. Echt niet leuk 😦 .

Laat hier een berichtje achter...

