Vakantie… #week5

Ook deze week werden de mini-me’s 2 dagen opgevangen door Schone Moeder en Schone Vader. De ene dag gingen ze naar de zee (zwemmen + optreden Willy Sommers) en de andere dag gingen ze naar het Provinciaal domein Puyenbroeck en deden ze een zoektocht. 2 héél toffe dagen volgens de mini-me’s 🙂 .

Voor ons was het een lange werkweek… te weinig werk! Maar ook zo’n week gaat voorbij… veel te traag naar mijn goesting, maar het is dan maar zo. Dan maar een beetje prutsen aan een nieuwe lay-out van mijn blogje… ik vind het geslaagd!

Sinds maandag is het voetbalseizoen ook weer begonnen… 2 keer in de week trainen (maandag-donderdag), match op zaterdag en nog een extra training op zondag. Ook hebben we de kalender doorgekregen waar en wanneer er te voetballen valt… qua tijd en afstanden valt het goed mee. De komende weken/weekends weten we weer wat doen 😉 .

8 comments

Laat hier een berichtje achter...

