Aftellen…

De eerste maand vakantie zit er op, ook de eerste week van augustus is bijna ten einde en nog steeds tellen we af naar ons verlof.

Tijdens het plannen van ons verlof hadden we er geen erg in dat we ons verlof later opnamen en met ons weekje Frankrijk in september leek het ons gemakkelijker om ons verlof aansluitend te nemen, dat wil zeggen vanaf 14 augustus tot en met 8 september… 4 weken verlof zalig!

Ondertussen zijn er al collega’s in verlof geweest, zijn er nog collega’s in verlof… en wij… wij blijven maar aftellen!

Elke ochtend geraak ik moeilijker en moeilijker uit mijn bed… ik wil wat langer kunnen slapen dan 20 voor 6!! Af en toe heb ik al geluk gehad dat ik kan meerijden met een collega die hier passeert en dat ik de bus niet moet nemen en dan kan ik blijven liggen tot 6u… wat ook nog vroeg is!

Ook is het super kalm op het werk, zoiets hebben we nog nooit gehad. Er is héél weinig werk en de tijd gaat héél langzaam voorbij. Gelukkig heb ik vele overuren staan zodat ik vroeg kan stoppen. Maar ik kan je verzekeren dat zo’n dagen echt niet leuk zijn én ook vermoeiend… héél op het gemakje werken, beetje surfen, weer een beetje werken, terug wat surfen… pfff… ik heb liever mijn werk voor de hele dag… zo blijf je gemotiveerd en de dag is sneller voorbij!

Morgen een half dagje werken… volgende week 5 daagjes… we blijven aftellen en zoals het spreekwoord zegt… de laatste loodjes wegen het zwaarst!

12 gedachtes over “Aftellen…

  1. Ik snap je helemaal! Hier dezelfde situatie, alleen stroomt het werk hier binnen en vind ik de fut niet meer om er tegenaan te gaan. Op mijn vorig werk had ik het omgekeerde, daar zat ik vaak met mijn vingers te draaien. Dat is zo vermoeiend, soms nog meer dan een drukke werkdag. Ik hoop dat het gauw 14 aug mag zijn. Voor ons allebei 🙂

  2. Twintig voor zes! Goh.. en ik vond vroeger zes uur al onmenselijk 😦

    Ik vond het vroeger echt leuk om pas in augustus in verlof te gaan. Iedereen was dan al terug van vakantie en ik had nog mooie vooruitzichten 🙂

Laat hier een berichtje achter...

