Vakantie… #week2

Zaterdag stond in het teken van Willy Sommers. Schone Moeder en Schone Vader zijn grote fans en elk jaar gaan we eens mee naar een optreden als het dicht bij de deur is. En net zoals de vorige keren was er heel veel ambiance.

Zondag was het een sportieve dag… we haalden mijn fiets van onder het stof en fietsten naar de Bourgoyen om daar dan een wandeling te maken en terug te fietsen naar huis.
Volgens Natuurpunt is dit het jaar van het Lieveheersbeestje… het jaar waarin wij getrouwd zijn, hoe toevallig is dit 🙂 .

 

Na een tof weekendje kregen we op maandag terug een brief van de kopers hun advocaat… een domper! Ze blijven beweren dat er gebreken gecamoufleerd zijn. In overleg met het vastgoedkantoor hebben we op vrijdag onze aangetekende brief verzonden… wordt vervolgd!

Naast het minder goede nieuws kreeg ik deze week het schitterende nieuws dat ik vanaf 1 augustus ‘aangenomen’ wordt (naar aanleiding van mijn examens). Het is allemaal heel belachelijk en bizar, want het gaat over een indiensttreding en ik werk er ondertussen al 14 jaar. Maar het maakt niet uit… mijn inspanningen worden beloond! Officieel kom ik terecht bij de directie, maar ik vermoed dat ik wel op mijn dienst zal mogen blijven… we zien wel. Mocht dit niet zo zijn, zit ik er zeker niet mee in… ik ben al blij dat mijn standplaats dezelfde gebleven is.

Ook gingen we naar de bib. Ik blijf het een heel mooi gebouw vinden, maar toch voel ik mij nog onwenning aan de binnenkant. Wat wel veel vlotter verloopt is het terugbrengen van de boeken, het is echt een handig systeem.
Na de bib halen we altijd een broodje en meestal gingen we naar de Panos, maar sinds we er eens eentje gegeten hebben van de Foodmaker, vallen die ons meer in de smaak. Ik vind die echt lekker!

Vrijdagavond trok ik er op uit samen met de onderbuurtjes naar de musical ‘Zo Mooi Zo Blond‘. Een van hun kleindochters heeft er een klein rolletje in. Het was echt heel leuk… veel humor… veel zingen… een aanrader!

 

17 comments

  1. Proficiat met je benoeming Flavie ! Dat heb je na 14 jaar vast dubbel en dik verdiend.
    Ik weet niet welke bib je bedoeld. Ik was onlangs in de bib in Evergem en da’s in een mooi gebouw gehuisvesd. Maar misschien bedoel jij de Krook in Gent. En dat is weer van een heel ander kaliber hé ?

  2. Gefeliciteerd! Wat leuk, dat je inspanningen toch beloond werden.

    Wat een gedoe zeg met die kopers. Ik hoop zo voor jullie, dat alles snel op orde mag komen.

  3. Goed dat die hele saga met examens e.d. dan toch een goede afloop kent. De overheid, je moet er werken om het te geloven… Wel minder goed nieuws van de kopers :-(. Hopelijk geraakt het opgelost.

Laat hier een berichtje achter...

