Het was een korte werkweek, eentje met een extra dagje thuis want, op dinsdag was het geen school: lokale verlofdag.
Een extra dagje thuis kwam mij goed uit, want mijn VWke moest naar de keuring. Na even aanschuiven (2 uur – ik was er al van half 7 en ik was niet alleen) werd mijn VWke goedgekeurd voor 2 jaar.

Het was ook de week van de foto-geschenken. Zo werden er terug snoepzakjes gemaakt om de mensen te bedanken die een cadeautje gaven voor de mini-me’s hun lentefeest. Ik vind het leuk om te doen en de mensen kunnen zo’n attentie wel appreciëren.
En men leverde de canvas (onze trouwfoto) die we cadeau gaan doen aan Schone Moeder en Schone Vader. Hij is echt heel mooi van kwaliteit en voor geen geld (33 euro).

Ook vond ik nog eens een leuke foto van één van de mini-me’s op mijn telefoon, altijd leuk om die foto’s te ontdekken. Het zullen wellicht de laatste foto’s zijn, zo kregen ze deze week hun eigen smartphone. Zelf vind ik dit te vroeg, maar bijna elk kindje uit de klas heeft er ene en dan voel je de druk als ouder om er ook aan mee te doen. Naar volgend schooljaar toe, dan gaat de ene mini-me naar de ‘grote school’, zal het wel een gemak zijn om op tijd iets te laten weten mocht er verandering zijn in het lessenrooster.

Tot mijn verbazing hingen er ineens vele mooie rode aardbeitjes aan ons plantje. Ze waren héél lekker! Eens we in ons eigen huisje wonen wil ik meer plantjes en méér aardbeitjes.

