Een algemene update…

De afgelopen dagen hadden we mooie lange lentedagen. De moment om eens te gaan wandelen, wat ik ook gedaan heb samen met Noach. Eventjes q-time tussen zoon en mama. Daar ken ik echt van genieten en hij ook, ik zie het aan zijn oogjes. Stiekem mag hij dan lopen op de boer zijn veld, dat vindt hij zo leuk om te doen, zeker als het mag van de mama πŸ˜‰ .

Ook mochten we onze bestelling (uitnodigingen trouwfuif – bedankingskaarten…) gaan afhalen. Het is altijd spannend afwachten, hopelijk is het allemaal gelukt? Alles wat we besteld hadden zag er in orde uit!

Aangezien we zoveel kaartjes en cadeautjes gekregen hebben, hebben we besloten om al die mensen een kleinigheidje te geven. En het leek ons een leuk idee om een zakje snoep te geven gevuld met snoephartjes en een kaartje met ‘bedankt voor de attentie’ er op.

Woensdagmiddag hebben we (Noach en ik) samen de snoepzakjes gevuld en de kaartjes eraan geniet… een heus werkje (de suiker lag overal!!), maar het was leuk om het samen te doen.
De collega’s hebben hun kleinigheidje al gekregen en ze vonden het supertof!

Op vrijdag gingen we eindelijk naar de nieuwe bib in Gent! Ik vind het een supermooi gebouw. Ik had al vele negatieve reacties gelezen dat het te modern is en ik kan er wel inkomen dat sommige mensen dit niet graag zien, maar ik vind het een heel chique gebouw, zowel van binnen als van buiten. Het was wel even zoeken om te weten waar welke boeken staan. We hadden niet veel tijd omdat we tijdens de middagpauze gegaan zijn, maar de volgende keer wil ik er zeker meer tijd voor vrijmaken om het allemaal te ontdekken.

Ook kreeg ik vrijdag een verrassing van Zoetie… het is toch zo’n lieveke ❀.

12 comments

  1. Ik vind het als gast geweldig leuk om snoep (of iets eetbaars) te krijgen als bedankje op een trouwfeest! Superleuk gedaan πŸ™‚

Laat hier een berichtje achter...

