Nu is het voor echt…

 

Donderdag…
Na een heel onrustige nacht begon de zoektocht naar een frietmobiel opnieuw. Toen ze woensdagavond belden om te zeggen dat het niet zou lukken om te komen, had ik echt zoiets van: dat meent ge toch niet???? Dat is nu al de 2e die afbelt. De fuifdatum (1 juli) komt ook alsmaar dichter en dichterbij…
Op het werk beginnen zoeken op het internet… maar mijn gevoel gaf aan dat als we nog een frietmobiel vinden, ik niet gerust ga zijn tot op de dag zelf en tot op de moment dat ik ze daar effect ga zien staan. Dat wil zeggen nog 3 maand een half niet slapen!! Uiteindelijk hebben we beslist om het idee ‘frietmobiel’ te laten voor wat het is en zijn we beginnen zoeken naar traiteurs die kunnen komen bakken (BBQ). Aan de parochiezaal waar ons fuif doorgaat is er een sterslager die ons feest gelukkig kan komen verzorgen… oef!! Probleem opgelost!

Ondanks de ongerustheid over het eten op onze fuif, werden we verrast op het werk. Rond 11u kwam onze bazin bij ons en zei: er valt iets te vieren vandaag, want morgen trouwen er 2 collega’s met elkaar en daar gaan we eentje op drinken. Samen met alle collega’s werd er een kleine receptie gehouden en kregen we ook enkele cadeau’s. Een hele leuke verrassing!

Vrijdag…
Opnieuw een onrustige nacht… vandaag is dΓ© dag! Nooit gedacht dat ik zoveel zenuwen zou gehad hebben. Toen ik wakker werd, dacht ik: nu is het voor echt! Ik kon het precies niet geloven. Een dag waar we zo lang naar uitgekeken hebben, staat plots voor de deur.
Sinds donderdag was ik ook een beetje verkouden en door de slapeloze nachten had ik keelpijn en bijna geen stem meer. Op mijn gemakje een badje genomen… even tot rust komen, relax.
Om 9u richting M die mij ging schminken, naturel met een beetje goud. Toen ik het resultaat zag, dacht ik: als ik thuis kom moet dat er af! Ik ben niet gewoon om geschminkt te zijn… ik vond dat ik er zo raar uitzag. Maar Zoetie vond het heel mooi, en als Zoetie dat zegt dan is dat ook zo (make-up vindt hij maar niks)!

Om kwart voor 11 reden we op ons gemakje naar het Kasteel van Wippelgem, de plaats waar de plechtigheid door ging en niet veel later was de klus geklaard.

Na de vele felicitaties reden we naar ’t Elsloschuurken,Β samen met de getuigen en een aantal mensen die wij er zeker bij wilden, om te gaan eten. Het was een hele fijne gezellige middag en we hebben heel lekker gegeten.
Deel 1 zit er op… nog een klein beetje voorbereiding voor deel 2 (de fuif)…

… maar eerst gaan we genieten van een weekendje weg met ons tweetjes!

25 comments

  1. Een super dikke proficiat! Jullie zagen er allebei prachtig uit. Raar he, hoe zoiets je toch zenuwen kan geven. Maar dat maakt het misschien wel extra speciaal. Ik wens jullie alle geluk toe samen!

  2. Damn, je hebt me hier…..tranen in de ogen. Je zag er STRALEND uit en de make-up is geweldig. En mooie ring……en vanaf nu is het jullie dag, je krijgt hem van me en ik hoop dat hij je zoveel meer geluk brengt dan de mijne ooit……

Laat hier een berichtje achter...

