Lentekriebels…

Iedereen heeft ze wellicht gevoeld de afgelopen dagen… lentekriebels!
De dagen die zichtbaar lengen… de eerste warme zonnestralen… de bloemen en planten die terug tot leven komen… I love it!!

Noach vindt het super leuk om samen naar de bloemenwinkel te gaan en aangezien we zondagochtend met z’n tweetjes alleen thuis waren, was het de ideale moment om eens te gaan. Gelukkig waren we al vroeg op pad, want het was heel druk!!

Samen slenteren tussen de bloemen en planten… uiteindelijk besloten we een nieuw plantje (mini-hortensia) te kopen voor op ons terras en een aardbeiplantje (ons projectje).
Toen we bij de dieren kwamen had hij plezier alom, vooral de schildpadden vond hij héél interessant 😉 .

Eens terug thuis werd het balkon eens onder handen genomen… blaadjes opgeveegd, de mini-hortensia werd gepland, ook was er nog tijd om de ramen van het grote schuifraam eens te kuisen… één en al bedrijvigheid en dat op een zondagochtend. Ook kreeg ons aardbeiplantje zijn plaatsje… ons project: het samen ‘verzorgen’ en in leven houden én als we 1 aardbei zouden hebben (die dan voor Noach is) zouden we heel blij zijn… spannend!!

Hier en daar groeien er nieuwe scheutjes… opkomend blaadjes op de gesnoeide struiken… sommige knopjes staan paraat om uit te bloeien… ik word er blij van!

18 gedachtes over “Lentekriebels…

  1. Mijn blauwe druifjes willen echt niet bloeien. Vind ik echt jammer.

    Ik ben nog niet aan de tuinklussen begonnen. Ik zie er als een berg tegen op om er in mijn eentje aan te beginnen 😦 Maar ik geniet wel van al het jonge groen, dat aan het opkomen is 🙂

Laat hier een berichtje achter...

