Beste Thuis-kijkers…

Al jaren volg ik de serie Thuis. Ik neem het zelfs elke dag op, om dan op het gemakje te kijken wanneer het mij past… voor mij is dit ontspannen tv-kijken. En net zoals in alle andere series gebeuren er dingen die niet realistisch zijn… overspel, moorden, incest, verkrachtingen… je kan het zo zot niet bedenken en het gebeurt.

Gisteren verdween Toon uit het niets… op zich nog goed gevonden van de schrijvers vond ik, maar als je dan de reacties leest van andere mensen: waarom is Toon zomaar vertrokken? Kan je wel verhuizen op 1 dag tijd? Waarom dit… waarom dat?
Er zijn zelfs mensen die de serie niet meer willen volgen, omdat het onrealistisch is (???).

Beste Thuis-kijkers…
Het is een serie en in een serie kan alles!
Het is niet echt!!

22 comments

  1. Ik volg thuis ook al jaren, en inderdaad zoals je zegt: het is een serie, het is niet echt. Ik vind het jammer dat Toon er niet meer is, maar er zal zeker wel weer iemand anders leuk komen in zijn plaats 🙂

  2. Ik volg Thuis ook al lang en er gebeuren inderdaad vreemde/onrealistische dingen maar op zich vond ik dit nog wel te doen, alleen dan dat heel het appartement al leeg was.

  3. Straf toch, hoe -sommige- mensen fixie en realiteit niet kunnen scheiden hé. Hier ook twee grote Thuis fans, al van bij het begin. De laatste tijd is er ècht veel drama in Thuis vinden wij.

  4. Hier nog een Thuis-kijker. Ik vind wel dat thuis maatschappelijke thema’s aan kaart, maar het blijft het soap waar alles kan. Op één dag verhuis kan volgens mij wel. Hoeveel mensen halen het huis niet leeg terwijl hun partner gaan werken is…

  5. Hahaha, die verhuis vond ik nu op zich nog niet zo onrealistisch. Ik volg het ook al jaren en heb al heel wat vreemdere dingen zien passeren in die serie 🙂

  6. Ik ben ook een Thuis-kijker, al neem ik het op en kijk wanneer het me past of wanneer ik er zin in heb.
    Gek genoeg ben ik pas beginnen kijken, jaren geleden toen ook Thuis een blog had. Ik ging het blog volgen en zo werd ik nieuwsgierig.
    Dat Toon weg zou gaan, was toch al een tijdje geweten. Voor mij was het echt geen verrassing. ’t Is altijd een beetje wennen wanneer er acteurs weg gaan en er weer nieuwe komen. Maar ach..
    Ik lees die dingen niet meer, die mensen schrijven. Ik ben van mening, als je het niet leuk meer vindt.. dan stop je toch gewoon met kijken. ’t Is toch niet omdat je negatieve dingen gaat schrijven of gaat dreigen, dat je niet meer gaat kijken, dat de scenarioschrijven dan maar plots gaan doen wat ‘jij’ dan graag zou willen. Hoe bekrompen kan je zijn, denk ik dan.
    Niet te begrijpen, dat mensen anno 2017 nog altijd niet beseffen, dat zulke series niet echt zijn!

  7. Ik kijk naar Home & Away. De onrealistische plots horen er toch gewoon bij. Mijn vader zei dan altijd: “Die mensen hebben toch allemaal véél problemen.” 🙂

    1. Home & Away heb ik ook nog een tijdje gevolgd, nu ben ik totaal niet meer mee… wel een hele mooie serie om te volgen.
      Daarom dat die series zoveel kijkers hebben, al die problemen bij een ander 😉

  8. Moest het allemaal heel realistisch zijn, zou het wat saai worden! Ik ben al jaren een grote fan én mijn lief is geplooid! Hij had gezworen om nooit mee te kijken, maar hij doet het nu toch! En als hij laat moet werken, vraagt hij achteraf; wat is er gebeurd in thuis!!

Laat hier een berichtje achter...

