Weekend – me-time – relax…

quotes-relax-tumblr-favim-com-1822847

 

Zaterdagochtend waren we al vroeg wakker, zoals altijd. Wij zijn echt vroege vogels, lang uitslapen kennen wij niet. En eens ik wakker ben moet ik opstaan, blijven liggen is geen optie.
Terwijl Zoetie zich klaarmaakte om te vertrekken naar de zwemles, kroop ik in de zetel met een koffie en een goed boek.
Een leuk begin van het weekend. Momenteel verslind ik het ene boek na het ander, het is echt zo fijn om terug te lezen wat ik graag lees. Ook op zondag werd er heel veel gelezen, voor mij echt de manier om tot rust te komen.

Naast het lezen werd er ook veel tv gekeken, aangezien we in de week praktisch geen tv zien, is het weekend de ideale moment om naar een aantal opgenomen programma’s te kijken.
Ik was heel benieuwd naar de serie ‘Midnight Sun‘ en het bevalt mij enorm! Ik heb nog maar de eerste 2 afleveringen gezien en ik vind het nu al super. Ook keken we naar de eerste aflevering van ‘Amigo’s‘, wat een leuke serie! Eindelijk nog eens een goeie, humoristische serie op tv!

Onze zondagnamiddag film werd ‘Gone Girl‘. Na het lezen van het boek was ik heel blij dat ze de film vorig weekend uitzonden op tv. Het was één van de beste boeken die ik al gelezen heb en was heel nieuwsgierig naar de film… en het mag gezegd… het boek is heel goed verfilmd, een echte aanrader! Tip voor de lezers: lees toch maar eerst het boek en bekijk dan de film 😉 .

En zo zag onze zaterdagavond er uit…

9 comments

  1. Heerlijk weekend lijkt me dat geweest te zijn. Gone Girl vond ik erg goed als boek, de film heb ik bewust niet gekeken, net omdat ik wat schrik had dat het niet zo goed verfilmd zou zijn.

  2. Ik kijk ook naar ‘Amigo’s’ maar ben nog niet zeker wat ik ervan vind. Komisch, zeg je, wel ik vind het eerder een drama, ik zit er echt op te wachten dat er iets gaat gebeuren waardoor iedereen sterft of terug naar ’t gevang moet. Ik neem aan dat het gewoon mijn soort humor niet is 🙂 Ik nam Gone girl ook op van op tv, ben benieuwd…

Laat hier een berichtje achter...

