converse-girls-good-life-nike-favim-com-3354143

Sinds november heb ik het sporten goed te pakken. 2 tot 3 keer in de week vind je mij terug in de fitness, 1 keer per week heb ik een uurtje fatburning en tussendoor doe ik thuis nog buikspier- en beenoefeningen.

Algauw bleek dat er nood was aan nieuwe sportkledij (vooral tshirts) maar ook nood aan nieuwe sportschoenen. En wellicht ligt het volledig aan mij, maar ik vind er geen. Hoe moeilijk kan dit nu zijn?

Welke heb ik in gedachte… stevige niet te opvallende goed zittende sportschoenen die meevallen qua prijs. Ik ben nu ook geen topsporter (en zal dit ook nooit zijn) die het nieuwste van het nieuwste wilt, maar degelijke sportschoenen zijn toch belangrijk. Degene die ik nu heb zijn al 10 jaar oud, nog niet echt versleten, maar het is tijd voor iets nieuws.

Al weken surf ik het internet af naar het juiste paar. Mijn eerste gedacht was een paar fitnessschoenen, maar als je de commentaren leest, zijn die iets minder stevig en het is wel degelijk de bedoeling dat ik ze zowel voor de fitness als voor de fatburning kan gebruiken.

Dan beginnen kijken naar loopschoenen… ofwel is het een raar model, ofwel is het te kleurrijk (sommige schoenen zijn echt TE)… nog maar te zwijgen van de prijs (oh my god!!). Is er dan een paar waarvan ik denk: tiens, dat ziet er mij nog redelijk uit… zijn ze uitverkocht, of blijkt het een oud model te zijn, niet meer te verkrijgen.

Door het vele zoeken weet ik niet meer wat ik nu het beste doe? Koop ik fitnessschoenen? Of loopschoenen? Waar let ik het best op? Zijn de iets duurdere toch niet beter?

Weten jullie het? Alle tips zijn welkom!

download-2

