• de mooie zonsondergang op maandag… wauw!
  • grappige foto’s terugvinden op mijn gsm van de mini-me’s… zelfs bewerkte foto’s
  • een hele fijne woensdagmiddag… samen met de mini-me’s oude liedjes zingen, het is ongelooflijk hoeveel oude liedjes zij al kennen, hun favoriete liedje kan je hier onder beluisteren πŸ™‚
  • Zoetie die 2 filmtickets gewonnen heeft op TopRadio
  • geen koude voeten meer met mijn nieuwe wollen slofjes
  • een complimentje krijgen van Zoetie: je ziet het echt al goed dat je goed bezig bent met sporten… yesss!!!
  • een weekly progress report krijgen van mijn Fitbit en zien dat ik in mijn tweede week fitbit 4000 stappen meer heb en 550 calorieΓ«n meer verbrand heb
  • een smsje krijgen van Zoetie: opgelet een ongeluk gebeurt… waardoor ik een andere weggenomen heb naar school en niet in de file gestaan heb
  • een relaxte vrijdag op het werk… enkel het nodige werk verrichten en om 14u naar huis… klaar voor het weekend! πŸ™‚
