Ons weekendje…

Zaterdag

  • vertrokken Zoetie en Noach al vroeg richting Heusden-Zolder voor de Belgian-VW-Club & Belgian-Audi-Club-day
  • vertrok ik tegen openingstijd richting de fitness
  • eens terug thuis, direct onder de douche om dan bij Schone Moeder en Schone Vader te gaan eten en door te rijden naar de voetbalwedstrijd met Milan
  • na de wedstrijd vlug naar de winkel… terug naar huis… thuis vlug de hele vuile voetbalkleren wassen zodat hij ze zondagochtend terug aan kan doen voor op de keepertraining

img_20161119_132502

Zondag

  • een gepland dagje niks doen! Na een drukke week mocht dit wel eens! Elke dag om half 6 opstaan, 4 x in de week sporten, een dagje gewerkt van 7u tot 18u15, hier en daar huishoudelijke taakjes… het was een welverdiend snipperdagje! Soms vraag ik mij echt af, vanwaar sommige mensen zoveel energie halen… het mijne was op!
  • ’s ochtends ging ik even langs bij de buurvrouw voor een gezellig babbeltje
  • ook trotseerden we de ‘storm’… wat een wind! Hopelijk geen schade onder de lezertjes?
  • ’s middags keken we naar een filmpje, dronken we een kopje thee, aten we een stukje appeltaart… allemaal heel gezellig
  • toch kon ik het niet laten om een beetje te strijken 😉
  • de bedoeling was om veel te lezen, aangezien ik de laatste 2 weken niet zoveel gelezen heb, ook deze keer is het er niet van gekomen… te veel afleiding (lees: smartphone)
  • werd er geluierd tot we in ons bedje kropen… richting een nieuwe werkweek
14 gedachtes over “Ons weekendje…

  1. Hier gelukkig ook geen stormschade maar wel veilig binnen gebleven (ipv een afspraakje te laten doorgaan) -> het risico was te groot. Berichtjes als deze lees ik graag en werken erg inspirerend :-).

Laat hier een berichtje achter...

