Een kort werkweekske…

Maandag…
Op het werk stond het wenen mij nader dan het lachen. Problemen, te veel werk, muggenzifterij… het werd mij echt te veel! Het was gelukkig maar een kort werkdagje voor mij.
Eens thuis stond een klein hoopje strijk op mij te wachten, maar ik had de courage niet om er aan te beginnen. Ik voelde mij echt zo moe, doodop… en dat na 1 dagje werken.

Dinsdag…
Van zodra ik op het werk kwam, was het weer van dat… ik had echt het gevoel van: wanneer gaan ze mij hier eens met rust laten zodat ik mijn werk kan doen?? Ik heb eens mijn beklag kunnen doen tegen een collega, dit kon je hier lezen ‘Genoeg is genoeg‘, een hele grote dank u wel voor de vele fijne reacties, doet deugd! 🙂
Tijdens de middagpauze gingen we (mijn sportcollega en ik) fitnessen… we hadden dit al eerder moeten doen. Eventjes weg van het werk, alles geven en voldaan terugkeren om nog eventjes door te werken. Ik ben fan!!

Woensdag…
Was ik een half dagje thuis en maar best ook, mijn hoofd stond op springen. Na het eten ging ik even in bad, terwijl de mini-me’s op de PS4 speelden. Zalig een heet badje, ik ben zelfs in slaap gevallen, nog nooit gebeurt!
’s Avonds werden we verwacht bij de buurtjes voor de verjaardag van onze onderbuurman en kregen we een lekker taartje.

Donderdag…
Met een gerust gevoel richting het werk, de knop volledig omgedraaid: we doen wat we kunnen en meer niet! Eindelijk heb ik eens een groot deel van het werk op punt kunnen zetten, wat mij toch een goed gevoel gaf! Dankzij mijn beklag van dinsdag is het van de ene collega naar een hogere baas gegaan die moeite heeft gedaan om een oplossing te bieden, eentje die blijkbaar goed werkt. Daar wordt ik dan wel blij van. Eindelijk gehoord worden!! Jammer dat het niet via de gewone weg kan, via de bazin, maar via de hogere bazen. Ondertussen heeft de bazin haar mening ook herzien en ziet ze in dat het echt wel veel werk is en ik mag er zelfs mijne tijd voor nemen. Oef, maakt het werken toch iets gemakkelijker.
Ook gingen we terug tijdens de middagpauze sporten en ging ik ’s avonds nog naar de les fatburning, energie te veel ;-).
Na school gingen we even langs bij de Ava om eens te snuiteren naar leuke ideeën voor onze trouwfuif en om prijzen te vergelijken… wat veel kan schelen van winkel tot winkel.
Om daarna gigantisch in de file te staan… wat was dat! Over een stuk waar je normaal max 5 min over doet, was het deze keer meer dan 40 min… ik kom daar echt zot van! Ocharme de mensen die dit elke dag doormaken!!

17 comments

  1. Wel fijn dat er nu een verandering heeft plaatsgevonden op je werk, hopelijk geeft dat je meer rust.
    Hoe lang duurt jullie middagpauze? Lijkt me heerlijk om dan even te gaan sporten, maar dat gaat bij mij niet lukken met het half uurtje pauze dat ik heb.

  2. Goed te lezen dat het op het werk al wat meer in z’n plooien valt :-). De herfstmoeheid hangt blijkbaar in de lucht in blogland. De juiste uitlaatklep doet wonderen.

  3. Fijn te lezen dat er eindelijk wat op je werk wordt ondernomen om het je wat gemakkelijker te maken! Dat je eindelijk inderdaad gehoord wordt, is wel een fijn gevoel! Hopelijk is het nu ook iets voor de langere termijn!

Laat hier een berichtje achter...

