Alweer een week en weekend verder… de tijd gaat snel!

Vorige week…

  • stond ik op maandag om 6u te wachten op de bus van 6u10… om 6u35 was er eindelijk een bus… overvol natuurlijk!! Een goed begin van de werkweek. Om terug naar huis te gaan werd de halte die ik nodig heb niet bediend. Met een stevige pas richting de volgende halte, ook niet bediend… en zo kwam ik terecht aan halte nr 3 die (gelukkig) wel bediend werd.
  • kreeg ik een mail van The Insiders dat ik er niet bij ben voor de sporthorloge… jammer! Veel succes aan degene die er wel bij zijn!
  • gingen we eens langs de garage… na wikken en wegen, berekenen en uitrekenen… besloten eens te gaan luisteren voor een nieuwe wagen… wordt vervolgd!
  • na ons bezoek aan de garage gingen we naar de bib, deze keer niet tijdens de werkuren maar gewoon op het gemakje… geen haast en natuurlijk weer zonder lijstje (!!). En weer kwamen we tot de conclusie dat het beter is om met een lijstje naar de bib te gaan. Al die keuze en niet weten welk boek je wil lezen… tot ik begon te snuisteren en snuisteren… en 6 boeken mee naar huis nam.
  • daarna gingen we nog eens naar het Shoppingcenter voor een koffie en een thee. Ook werd er geshopt… ik kon het niet laten én het was veel te mooi om te laten hangen ;-).

Ons weekend…

  • ik kon niet wachten om te beginnen lezen in de bib-boeken… de ideale bezigheid terwijl de mini-me’s Fifa 2017 spelen. Ondertussen heb ik al 3 boeken uit… het was echt een leesweekendje 🙂
  • ging ik op zaterdag naar de voetbal maar voelde mij niet goed. Na een lang middagdutje kwam ik er beetje bij beetje terug door. De verkoudheid van een aantal weken geleden is volgens mij niet volledig genezen… volgende keer toch best naar de dokter gaan, in plaats van te blijven sukkelen.
  • werden we op zondag wakker van een stralend zonnetje, het beloofde een mooie zonnige dag te worden en dat was het ook! Zalig om in het zonnetje op ons bankje te lezen… dat ga ik zo missen tijdens de donkere wintermaanden :-(.
  • mijn VWtje werd eindelijk eens gewassen… het is echt een schande dat ik met zo’n vuile auto rondgereden heb! Met dank aan Zoetie is hij nu proper… dank u wel Zoetie!!
20161009_150457
11 comments

  1. De weken gaan inderdaad wel heel erg snel voorbij.
    Wat ben ik jaloers.. hier liggen een hoop ongelezen boeken en op een of andere manier kom ik er maar niet toe om aan het lezen te gaan 😦

Laat hier een berichtje achter...

