Wandelen-lezen-tvmarathon-weekend…

Zaterdag… een rustige voormiddag… geen huishoudelijke taakjes… zalig!! 🙂

’s Middags trokken we nog eens richting de Bourgoyen (veel te lang geleden dat we er nog eens waren). Zonder de buienradar te bekijken en zonder paraplu waagden we ons aan de wandeling. Door het tetteren ging de wandeling precies dubbel zo snel, gelukkig maar… op weg naar huis begon het ineens hard te regenen.
’s Avonds bekeken we nog een aantal opgenomen programma’s en keken we naar de film ‘King Devil’s Island‘ die ze 2 of 3 weken geleden (denk ik) uitzonden op Canvas. Een harde realiteit… aangrijpend!

20161001_134503 20161001_143721_hdr 20161001_145927

Zondag… was het een zo-lang-mogelijk-in-de-pyjama-dag. Beetje lezen… tv kijken… heel rustig en op het gemakje. Tegen de middag onder de douche en richting Schone Moeder en Schone Vader om te eten (bloedworst met appelmoes en puree… lekker!!). Eens terug thuis werd het een hele-middag-in-de-speelkleren-dag (als de mini-me’s heel kleintjes waren, zei ik altijd dat ze thuis hun speelkleertjes -training-moesten aandoen, ondertussen zijn de mini-me’s zo klein niet meer, maar het woord ‘speelkleertjes’ is gebleven 🙂 ).

We zijn ook beginnen kijken naar het 2e seizoen van Les Revenants, is toch een top serie! Nog 3 afleveringen te gaan… spannend!

15 comments

  1. Ik ben ook gek op de Bourgoyen, heerlijke plek om te gaan wandelen. Jammer dat ik niet meer in de buurt woon.
    Klinkt als een zalig weekend. Ik heb wel zin in die laatste foto van je trouwens 😉

Laat hier een berichtje achter...

