Zaterdag…
Zaterdag was het een dagje-niks-doen en dat was hetgeen ik nodig had.
Vele blogjes werden gelezen… véél tv gekeken… ik nam ook een eucalyptusbadje (deed zo’n deugd!)… en op tijd mijn bedje in.

Zondag…
Na een goede nachtrust voelde ik mij op zondag al stukken beter!
’s Ochtends trokken we richting Sluis om vitamientjes/hoestsiroop én ook de moment om eens buiten te komen.
De laatste weken heb ik weer veel last van haaruitval en broze nagels, het vallen van de bladeren. Tijd voor een vitaminekuur, heb ik vorig jaar ook gedaan en zo’n kuur doet wonderen. En wat de hoestsiroop betreft… die hadden we al in huis!
Daarna gingen we bij Schone Moeder en Schone Vader eten om dan door te rijden naar Intratuin om een cadeautje voor een collega… ook kochten we een bloemetje voor onszelf, eucalyptuskaarsen… en was er zelfs tijd voor een koffietje/thee met taartje… om dan onze zondag af te sluiten bij de allerliefste buurtjes!

