3 daagjes werken en 2 daagjes weekend….

Een korte werkweek…
Na 4 daagjes Dublin (volgt nog een blogje over), moest er terug gewerkt worden… 3 daagjes werken, ik zou echt wel kunnen wennen aan korte werkweken :-).
Op het werk de alledaagse zagerijen en ergernissen, maar wel een leuke week na de uren.

Woensdag had ik een superfijne avond met een notarisbediende die vroeger bij ons aan het loket kwam. Zo een toffe madam… we hebben ons supergoed geamuseerd, is zeker voor herhaling vatbaar.
Donderdag naar de fatburning les… met volle goesting zelfs. Het voelt niet meer aan als een verplichting maar als de ideale ontspanning na een drukke week.
Vrijdag gingen we naar de bib… zonder lijstje weeral… vergeten!! 3 boeken heb ik mee… er is al eentje uit… nog 2 te gaan. Momenteel ben ik ‘Middlesex’ van Jeffrey Eugenides aan het lezen.

Een rustig weekend…
Op zaterdag werd er terug gevoetbald… om half 10 wedstrijd, om kwart voor 9 aanwezig zijn en pas rond 13u terug thuis. Na het eten samen nog een toerke gaan wandelen, nog wat lezen… véél tv kijken (er moest plaats gemaakt worden op de digibox) om dan op tijd te gaan slapen want op zondagochtend wordt er ook getraind.

Terwijl de ene mini-me naar de keepertraining was, wandelden wij langs de garageverkoop hier in de straat. En ik die dacht dat wij ‘rommel’ hadden… amai, een mens vergaart toch nogal een hoop spullen!!
’s Middags gaan eten bij Schone Moeder en Schone Vader… eens terug thuis nog wat tv kijken… al de strijk wegwerken… wat lezen… en toen was het weekend voorbij!

8 comments

  1. Ja, ik ben ook groot fan van korte werkweken! Helaas moet ik deze week 5 dagen werken en dat valt dan best wel zwaar, ook al is het maar een dagje extra. Ben wel heel benieuwd naar jullie Dublin verhalen!

  2. Flavie, wat dacht je van vijf dagen weekend en twee dagen werken ? Iemand zou dat eens moeten uitvinden.
    Ik heb ook zo’n lijstje voor de bib en ik vergeet het ook altijd mee te nemen.
    Ik kijk al uit naar dat blogje over Dublin.

Laat hier een berichtje achter...

