Wat verandert er op 1 september…

School…
Morgen is het zover… de eerste schooldag! Er zullen weer veel traantjes vloeien bij de allerkleinsten, misschien ook wel bij de grotere die het niet willen laten blijken ;-).
In ieder geval kijken de mini-me’s er naar uit om terug naar school te gaan, vooral om al hun vriendjes terug te zien :-). Voor Milan is het zijn laatste jaar op de ‘kleine’ school, toch iets speciaals.

backtoschool

Voetbal – trainingen – wedstrijden…
De trainingen zijn ondertussen al bezig, maar ik heb er zelf nog niet zoveel ‘last’ van gehad. Dit seizoen trainen ze op dinsdag- en vrijdagavond en op zaterdag wedstrijd. Voor Milan, die keeper is, zijn er ook nog trainingen op sommige woensdagen en iedere zondagochtend… 5 keer op het veld in de week… lijkt mij veel maar ja… degene die het allemaal regelt weet het beter… we zullen zien…

everyone-has-the-right-to-express-their-opinion-but-people-should-know-their-limitations-quote-1

Nieuw tv-seizoen…
Eens de school terug begint, begint er ook meestal een nieuw tv-seizoen. Gedaan met de herhalingen van de Kampioenen, de Kotmadam… eindelijk iets anders op de tv. Niet dat we zo grote tv-kijkers zijn, maar toch is het voor ons een vorm van ontspanning vooral in het weekend.

Wat staat er geprogrammeerd…

  • Thuis
  • Nieuwe buren
  • Les Revenants (seizoen 2)
  • Sorry voor Alles
  • Eeuwige Roem
  • Spoed 24/7
  • Ten Oorlog Special
  • Kroost
  • De Rechtbank
  • Niveau 4
  • Helden van Hier: Door het Vuur
  • Callboys
  • Alloo bij de wegpolitie

Precies wel héél véél en dit is nog maar het begin! Of we naar alles zullen kijken weet ik nog niet, maar we zullen ons zeker niet vervelen tijdens koude, regenachtige weekenden 🙂

Kijken jullie veel tv?
Welk tv-programma wil je echt niet missen?

Rainy-Day-Love-Greetings
18 comments

  1. morgen zijn we weer zover Flavie..
    knappe foto heb je er bij geplaatst..
    tot voor kort keek ik veel tv , maar herhalingen van herhalingen zijn niet aan mij besteed…

    ik zie wel wat het wordt

    groeten

  2. Naar het hoeveelste moet de oudste? Milan naar het 3de kleuter? Succes voor de kindjes!
    Ik heb geen tv, maar ik volg wel thuis. Vroeger keek ik op youtube maar nu kun je het ook via de site van één bekijken. *blij*

  3. Ik kijk, sinds zo’n 6 jaar, nooit meer tv, tenzij ik ergens ben en beleefdheidshalve ‘moet’. Misschien komt daar over enige tijd wel weer verandering in…
    Lie(f)s.

  4. Begint bij jullie het schooljaar gewoon aan het einde van de week omdat het dan toevallig 1 september is? Hier zijn ze afgelopen maandag weer begonnen. Echt vele tv kijk ik niet, wel volg ik altijd Boer zoekt Vrouw en verder weet ik nog niet wat er dit seizoen bij ons op de buis gaat komen.

  5. Hopelijk is de eerste schooldag goed meegevallen!
    Ik kijk wel redelijk wat tv en kan Thuis zeker niet missen. Voor de rest kijk ik naar of staat geprogrammeerd: spoed 24/7, professor T., De Ridder, Sorry voor alles

  6. Benieuwd naar ‘Sorry voor alles’, met veel enthousiasme weer ‘Thuis’ aan het volgen en ‘Ten Oorlog Special’, een mooi vervolg op de eerdere reeks. Echt knap gebracht, dat laatste. Hier nog geen nieuwe start van de school = de dochter begint dit jaar haar eerste jaar Hogeschool. Nog even… 😉

  7. Mooie foto’s. Originele post ook omdat het niet de traditionele “1 september post” is. Ikzelf heb het ook ietwat anders willen aanpakken mijn terug naar school verhaal, maar bij jou vind ik het super super origineel!
    Groetjes
    Kris

  8. Ik keek wel graag naar de herhalingen van De Kotmadam, was geleden sinds awel de jaren ’90 dus 😀
    Ben heel benieuwd naar Callboys, en het nieuwe seizoen van Cordon! En verder is er nog Zo man zo vrouw, Pink Ambition… Ik ga weer veel te veel voor den tv zitten!

Laat hier een berichtje achter...

