Nog steeds een beetje vakantie…

Een korte werkweek…
Maandag waren we met z’n allen (met uitzondering van de mensen die toch moesten werken) vrij! Het beloofde een mooie zonnige dag te worden, dus trokken we richting De Haan om mijn meter een bezoekje te brengen op de camping. Er waren ook Garnaalfeesten, rommelmarkt, avondmarkt en vuurwerk.
Eens vertrokken… toch een klein beetje stress… want er was overal file. Gelukkig konden we binnendoor een heel stuk autostrade afsnijden, zodat we geen file hadden, enkel maar vertraagd verkeer. Terug een beetje stress… hoe zit het om te parkeren? Maar dat viel blijkbaar ook heel goed mee.
Het was een fijne dag aan zee… geslenterd op de rommelmarkt… een lekkere bbq braadworst gegeten (echt een hele lekkere, zelfgemaakt en niet uit de diepvries) op de avondmarkt en vuurwerk als afsluiter.

Dinsdag, woensdag en donderdag werkte ik halve dagen… het is toch elk jaar puzzelen, tellen en berekenen hoeveel dagen verlof ik nodig heb in vakanties, pedagogische studiedagen… Ondertussen zijn de mini-me’s op een leeftijd dat ze een halve dag alleen kunnen blijven… ze kunnen zich uitslapen, zijn flink (de buurvrouw heeft ze geen enkele keer gehoord) en zo bespaar ik toch wat verlof.
En halve dagen werken beviel mij enorm… ik zou het rap gewoon kunnen worden ;-).

Zonnig weer, genieten van het niks doen, nieuwe speeltjes…
We kregen een mooie zonnige week… een week waarin we niks deden… genieten van de zon… lezen (momenteel ‘Het Puttertje’)… tv kijken… bij de buurtjes langs… afspraak met de man van de frietmobiel (check √ – yes!)… geen pc…
Ook probeerden we 2 nieuwe smoothies… eentje met banaan en eentje met aardbeien en banaan. Zoetie vindt het heel lekker, ik moet er even aan wennen. Het beetje gezonder eten heeft al zijn effect op de weegschaal… ik ben tevreden :-).

Het was ook de week van de nieuwe speeltjes… zo gingen we naar de speelgoedwinkel, het paradijs voor kinderen!! De mini-me’s kochten met hun eigen centjes elk iets van lego.
En ik kocht een nieuwe smartphone LG G4, niet in de speelgoedwinkel :-), maar op het internet. Ik ben er héél blij mee, maar toch vind ik het een beetje jammer want ik ben super tevreden van mijn LG G2 mini. Het probleem was dat ik geen enkel app meer kon bijwerken, omdat mijn geheugen te vol zat. Er zat al een geheugenkaart in voor de foto’s maar dat was niet voldoende. En volgens Zoetie was hij ook véél te traag… ik vond van niet, maar hij heeft gelijk… de nieuwe is zoveel sneller!

Zo zijn we alweer een weekje verder in de vakantie,
en een weekje dichter bij het nieuwe schooljaar!

19 comments

  1. Mijn vakantie is voor september, al zal het niet echt vakantie zijn, want we gaan verbouwen. Mijn vriend heeft veel meer verlof dan mij en neemt dan ook langer verlof. We gaan wel heel veel kunnen doen, daar kijk ik vooral naar uit.
    Mmm, smoothies! Ik maak dat eigenlijk amper, maar vind het ook wel lekker, al is te veel ook niet gezond, he.

  2. De Haan, waar wij jaren aan een stuk onze vakantie met onze kinderen doorbracht, vaak rond de tijd van “trammelant” met zijn rommelmarkt en oude wagens. Fijn kustdorp(je)

  3. wij zijn in de vakantie ook een dagje naar De Haan geweest, waar mijn schoonbroer een sta-caravan heeft staan.
    De Haan is altijd sfeervol om naartoe te gaan vind ik!

  4. Heerlijk! 🙂 Zon, lezen, smoothies! 🙂

    Mijn gsm gaf ook aan dat het geheugen vol zit… Ik heb hem nog maar van eind maart, help! 😀 Ik koos dan ook 16GB, misschien de foto’s er eens afhalen.

Laat hier een berichtje achter...

