Hoe zit het nu met de doelen voor 2016…

We zijn alweer half juli… de tijd vliegt snel! Hoe zit het nu met mijn doelen voor 2016?

Lezen – 70 boeken – 5  Engelstalig
Er werden al 33 boeken gelezen, waarvan 2 Engelstalig.
Vorig jaar las ik in dezelfde periode een pak meer, toen had ik al 43 boeken gelezen. Is het slechte weer in het voorjaar de boosdoener? Lezen op ons bankje op ons terrasje… het is nog niet vaak gebeurd.
De komende weken vakantie zullen er wel voor zorgen dat er hier en daar wat meer gelezen wordt.

Wandelen – totaal van 200 km…
Momenteel hebben wel al 198,20 km gewandeld. We zijn dit jaar al veel gaan wandelen, ook hier in de buurt, kleine toerkes… grote toerkes… we hebben de wandelmicrobe terug te pakken. Zouden we de 300 km halen? 🙂

Sporten – fatburning – badminton…
Met beschaamde kaken moet ik vertellen dat ik maar enkele keren (ne keer of 2 denk ik, misschien 3 keer) naar de les fatburning geweest ben en geen enkele keer gaan badmintonnen! Ik vind dit zelf zo erg, maar ik had geen energie… drukke dagen op het werk, vermoeid rondlopen… ik moet mij hier dringend herpakken! Ik heb al honderd en één schema’s afgeprint om na het verlof het sporten terug op te nemen.

Weg-zijn-wij…
Juni – Catania – check – was fantastisch!
Juli – al weekje zee gehad – nog 2 weekjes te gaan
Augustus – Legoland (geboekt)
September – Dublin (geboekt)
Ook gingen we in april eens richting Hotel De Pits, dus qua weg-zijn-wij-momentjes zijn we wel tevreden.

Me-time…
Een poetsvrouw aannemen, was het beste wat we ooit konden doen… wat ben ik blij met de extra vrije tijd!! Rustig opstaan op een zaterdagochtend in een proper apptje, zonder stress en met de gedachte: ik moet dit en dat nog doen… enkel maar relax 🙂

Nieuwe doelen…

Plasma geven…
Ook hier beschamend… ik ben geen enkele keer geweest, ook al had ik het aan blogger Billy beloofd (sorry!). Ik kan gaan tijdens de middagpauze, het is maar een kwartier stappen, maar met de vele regen heb ik het alsmaar uitgesteld. Ook liet het werk het niet altijd toe… altijd druk in de weer met van alles en nog wat. Nog een half jaar te gaan… komaan hé, gewoon doen!

Brieven schrijven…
Er werden al brieven geschreven, maar nog niet zoals ik het zo willen. Ook hier, door de drukte op het werk heb ik geen zin om ’s avonds nog pen en papier vast te nemen om een brief te schrijven. Sorry aan mijn penners!

In het algemeen ben ik wel tevreden…
enkel hoop ik meer rustige dagen op het werk te hebben,
zodat ik ’s avonds nog genoeg energie heb om vele andere leuke dingen te doen…
zeker het sporten wil ik echt terug opnemen.

dream-big-set-goals-take-action-1

14 gedachtes over “Hoe zit het nu met de doelen voor 2016…

  1. Geen slecht resultaat, Flavie. En het jaar is nog lang niet om. Alle doelstellingen bereiken tegen het eind van het jaar, dat wordt voor jou een fluitje van een cent.
    Groetjes !

Laat hier een berichtje achter...

