Ons weekend…

Ons weekend…

  • een rustige zaterdagochtend… tot 12u in de pyama (zalig!) om dan te gaan eten bij Schone Vader en Schone Moeder
  • rond half 3 was de ene mini-me er al volledig klaar voor: Go Devils!! Zo blij dat ze gewonnen hebben, al is het maar voor mijn klein ventje 🙂
  • zondagochtend gingen de mannen in huis gaan zwemmen
  • ook werd er gewassen/gestreken… gelukkig moest er niet gepoetst worden, lange leve de poetsvrouw!!
  • keken we naar 2 films: ‘Goosebumps‘, volgens de jongens een goede film (ik ben in slaap gevallen) en ‘The Cobbler‘, een leuke verrassende film (deze keer kon ik mij wakker houden 😉)
  • bestelde ik bij Zalando een regenjas… ik heb het lang uitgesteld, maar het is echt wel van doen, zeker als we over de middag naar de refter gaan eten. We hebben al vele buien over ons gehad! (stiekem hoop ik, nu ik een regenjas gekocht heb, dat het niet meer regent en dat we eindelijk kunnen genieten van mooie zonnige momenten)

Een heel rustig weekendje… eentje met te veel regen en jammer genoeg te weinig zon.

11 gedachtes over “Ons weekend…

  1. Zondag was er toch best wel wat zon? Ideaal wandelweer in Waals-Brabant alleszins 🙂 🙂 Ik heb de match aan mij voorbij laten gaan… zoals alle matchen. Moesten ze in de halve finale geraken, ja dan misschien!

Laat hier een berichtje achter...

