De voorbije week…

  • was het de week van de pakjes…
    Zalando: stoere schoenen voor de mini-me’s, jammer genoeg was 1 paar te groot, de nieuwe bestelling is ondertussen op komst.
    Dylan Haegens: de ene mini-me wou een pet, de andere een tshirt, zo gezegd zo gedaan. Ik kende Dylan Haegens ook niet, maar hij is hun favoriete Youtuber (hoe schrijf je zoiets?), bekend bij vele jongeren. Ze zijn er superblij mee… toch fijn om ze zo gelukkig te zien met zoiets kleins, simpels.
    Gewonnen pakje: ook mocht ik mijn gewonnen prijs ophalen. In eerste instatie had ik zoiets van, ik moet een pakje gaan halen, maar ik heb niks besteld, ik verwacht niks? Dan viel mijne euro… aja, mijn gewonnen pakketje. Ik verwachtte een sjaal, maar kreeg de make-up borstels, waar ik ook héél blij mee ben! Mercikes hé WorldsApart2.0!
    En kreeg ik de bevestiging dat mijn Deauty pakketje en mijn WE bestelling (kleren voor de mini-me’s) verzonden zijn… nog meer pakjes 😉
  • ook was ik uitgenodigd deze week op een Victoria juwelenavond bij een vriendin, maar ik voelde mij niet goed… wat moe, hoofdpijn… ook werden we die avond verwacht bij de onderburen… de onderbuurvrouw werd vrijdag geopereerd aan haar rug en die wou dat we nog eens langskwamen… maar ik heb wel een bestelling geplaatst.
  • was het weer een drukke week op het werk… deze week had ik het gevoel dat de positieve stress aan het omslaan is in negatieve stress. Op sommige momenten heb ik echt het gevoel dat ik 2 fulltime jobs aan het doen ben. Ik heb het graag druk en veel werk, maar soms is te TE!
  • vrijdag was het gratis ijsjes-dag aan het restaurant op het werk, een actie van ACV. Ons eerste ijsje dit jaar! Ook kregen we een glas, om de nieuwe waterfontein te promoten. De nieuwe waterfontein?? Na het Sipwel-contract?? We hebben nog nooit gratis water gekregen, maar toch is het een mooie geste. Zeker op warme dagen is een fris glaasje water wel aangenaam.
