Deauyt… #april

20160424_093145

Gilette Venus Swirl Razor – Full Size
De flexiball-technologie is speciaal ontworpen om goed bij lastige plekjes te kunnen geraken zoals bv knieën en enkels. Ook bevat dit mesje een vochtinbrengend serum en worden zelfs de kleine haartjes niet over het hoofd gezien.

Met de zomer in aantocht zijn nieuwe scheermesjes zeker een must, dus was ik heel blij toen ik dit in de box zag zitten. De benen voelen zacht en glad aan… ook de benen zijn klaar voor de zomer.

Eucerin Hyaluron Filler – 20 ml
Een dagcrème met een krachtige dosis hyaluronzuur die de diepste rimpels weet op te vullen. Ook voorkomt deze fijne crème vroegtijdige huidveroudering en de verdieping van rimpels.

Een hele zachte crème die goed uitsmeert en héél lekker ruikt!

Balance Me Wonder Eye Cream – 7 ml
Donkere kringen, fijne lijntjes en wallen onder de ogen? Deze crème bevat komkommerolie, hyaluronzuur, kokosnootolie en kruipbaam om deze drie vervelende kwaaltjes tegen te gaan, een wondermiddeltje.

Ik heb deze nog niet zelf geprobeerd omdat ik bezig ben met een andere tubeke, maar volgens collega’s alias Deauty liefhebbers is het een aangenaam product om te gebruiken.

Uriage Crème Lavante – 50 ml
Een 3-in-1 product… een zeepvrije schuimende reiniger niet alleen voor je gezicht maar ook je lichaam en haar. Ideaal als het ’s morgens allemaal vooruit moet gaan. Deze crème verwijdert onzuiverheden, bevat 1/3 voedende melk en beschermt tegen uitdroging.

Ik gebruik het enkel voor het gezicht. Na het reinigen voelt het gezicht heel zacht, glad en soepel aan, een product die ik graag gebruik.

Yves Rocher SOS Repair Nagellak – Full Size
Na het lakken toch weer vervelende strepen? Dankzij deze topcoat hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen. Eerst verticaal aanbrengen op de volledige nagel, vervolgens horizontaal van links naar rechts aanbrengen, net zo lang tot de oneffenheden verdwenen zijn.

Ik heb het nog niet gebruikt waarvoor deze nagellak dient, maar wel op ongelakte nagels (een blinkend laagje). Of het doet wat het moet doen, weet ik niet, wel voel ik dat mijn nagels sterker en harder zijn na gebruik.

Extra…

Biocure Antioxidant LA – 4 capsules
Dankzij krachtige antioxidanten in deze capsules krijgen onze huid, haar en nagel een hoognodige boost.

Ik denk niet dat 4 capsules de boost geven die een vermoeid lichaam nodig heeft, maar het is een heel leuk extraatje in de box. Ook zat er een kortingsbon van € 2 met spaarkaart in de box.

T. Leclerc Hydrating Pressed Powder – Full Size
Fixeert je make-up, zorgt voor een matte huid en geeft je ook nog eens een mooie gezonde gloed. Trouwe fans hebben het vaak over de zachte textuur en het feit dat kleine oneffenheden als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Het gezicht krijgt inderdaad een mooie gezonde gloed en kleine oneffenheden zijn niet meer zichtbaar. Ik ben niet zo’n make-up gebruiker, maar deze durf ik af en toe gebruiken… een heel klein beetje zorgt voor zoveel verschil.

10 comments

Laat hier een berichtje achter...

