De ‘1000 vragen aan jezelf’ van de maand april.

17#Aan welke vakantie denk je met weemoed terug?
Aan onze reis naar het zuiden van Frankrijk… jammer dat naar Frankrijk reizen zo duur is, het zou zeker een ideale jaarlijkse vakantie zijn.

287#Om welke filmscène moest je huilen?
Ik heb al bij meerder films geweend, maar de eerste film waar ik aan denk ik is ET en het moment dat hij terug gaat naar zijn familie… als kind heb ik daar vaak voor geweend… wellicht nu nog 😉 .

503#Wat is je favoriete bloem?
Witte bloemen… als ze wit zijn, zie ik ze graag!
Mijn favorieten zijn lelies (prachtig gewoon!), de amaryllis, een orchidee…

651#Hoe zou je je leven in drie steekwoorden omschrijven?
Liefdevol – fantastisch – geweldig.

872#Luister je vaak naar de radio?
Ik luister vaak naar de radio (in de auto, op het werk) maar ik betrap mezelf er ook vaak op dat ik niet naar de radio luister.

Voel je niet verplicht, maar vul gerust de vragenlijst in.

