Mixa… #TheInsiders

Een tijdje geleden kreeg ik deze mail van The Insiders over de Mixa campagne:

Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd voor de campagne! We hebben heel veel inschrijvingen ontvangen dus de selectie was een hele opgave! Maar jij behoort tot de 2000 gelukkige Insiders die mogen deelnemen.

 Vandaag ging ik mijn pakketje halen en wat zit er in…

Speciaal voor mij…

  • 1 Mixa Surgras 10% body milk
  • 1 Mixa doucheverzorging

Om uit te delen…

  • 15 skintests
  • 15 Mixa staaltjes

Nu komt het… ik deel graag een aantal staaltjes uit aan jullie!
Zijn er bloggers met een gevoelige droge huid, die Mixa willen leren kennen?
Laat het mij weten!
Indien jullie met velen zijn verloot ik 10 staaltjes onder de geïnteresseerden 🙂

20160509_183354

16 comments

  1. Leuk voor jou dat je er bij bent Flavie. Ik ben al een tijdje niet meer bij de gelukkigen maar als je ziet hoeveel mensen zich inschrijven is dat niet te verwonderen natuurlijk. Geniet ervan.

    1. Bij mij was het ook al een aantal jaren geleden dat ik nog eens geselecteerd ben, voor de Spa heb ik niet meegedaan… hopelijk maak jij dan meer kans 😉

  2. Wat leuk dat je geselecteerd bent! Ik had me ook kandidaat gesteld voor deze campagne maar was jammer genoeg niet bij de gelukkigen 😦 Staaltjes interesseren me dus zeker en vast 😉

  3. Fijn voor jou dat je bij de gelukkigen bent! Ik had ook meegedaan maar helaas… In ieder geval veel plezier met Mixa! Ik hoop dat ik er bij de Spa-campagne bij ben

  4. Ik ben ook bij de gelukkigen om te testen. Ik heb mijn staaltjes uitgedeeld aan de dames in de naailes.
    Meestal ben ik niet snel enthousiast over een product, maar dit is echt wel wat mijn huid nodig heeft. Ik ben dus superblij met de twee grote flessen die wij gekregen hebben.

    1. Ik vind de douche crème heel verrassend… zo zacht dat mijn velleke aanvoelt! Zelfs de mini-me’s willen datgene dat het velletje zo zacht maakt om zich te douchen 🙂

Laat hier een berichtje achter...

