Ons weekend…

Zeg maar… ons fantastisch weekend!!

Zaterdag…

Trokken we richting Heusden – Zolder voor een wellness-arrangement in ons favoriete hotel De Pits, met een tussenstop in Herentals voor een kleine wandeling. Herentals is niet groot, maar wel verrassend mooi. Eens we alles gezien hadden, trokken we richting ons hotel om dan te merken dat we onze paraplu vergeten waren in een winkel (typisch iets voor ons!)… terug richting Herentals om de paraplu… en wellicht denken er nu velen… terugkeren om een paraplu?? Toch wel… 1) het is er ene van Audi en 2) het is echt een hele grote, eentje waar je gemakkelijk met 2 onder past. Het zou echt jammer zijn mochten we die ooit verliezen.

Na het inchecken in het hotel gingen we direct naar de wellness… zalig!!! Ik kan het alleen maar aanraden! Keer op keer is het genieten… zeker de jacuzzi buiten… ik zou er wel een hele dag in kunnen blijven zitten, of toch tot ik een gerimpeld velletje heb 😉

Na de wellness was het tijd voor ons 3-gangen diner. Blijkbaar had de receptie het niet doorgegeven, nochtans had de receptie ons verteld dat er gereserveerd was.
Er werd een tafeltje voor ons gedekt en werd er aan de keuken gevraagd wat ze voor ons in petto hadden. We hebben lekker gegeten! Enkel het dessert viel wel wat zwaar op de maag, tiramisu van speculoos. Héél héél lekker, maar zo jammer dat we het niet opkregen. Een dessert laten staan, zonde!

Zondag…

Na een zo gezond mogelijk ontbijt trokken we richting Diest. Een totaal onbekende stad, maar wel eentje met mooie oude historische plekjes (het begijnhof vond ik heel mooi).
Ook wandelden we rond het Provinciaal Domein Halve Maan, een hele mooie wandeling.
Om dan moe en helemaal ontspannen terug te keren naar ons nestje.

Verloofd…

Een aantal maanden geleden hadden we spontaan besloten om te trouwen, iets wat we allebei graag willen. Zo werd er al het een en ander besproken, bekeken op het internet.
Maar toch wilde Zoetie het mij ‘officieel’ vragen… een verlovingsring wilde ik niet. Ik ben geen ringendrager en ik ga met een heel groot hart en veel trots een hele mooie trouwring aan mijn vinger hebben… geen verlovingsring voor mij… dan maar iets anders…

Zaterdag na de wellness was het dan zover op ons hotelkamer… met tranen in de ogen, efkes slikken en een hele mooi tekst op een kaartje… kreeg ik de vraag en heel mooi Pandora bedeltje… Ja ik wil!!

Ik vind het fantastisch om te kunnen trouwen met mijn beste vriend ooit!

ps: onze trouwdatum is 17/03/2017 en zie eens welke cijfers op het hoofdeinde van het hotelbed stonden 🙂

 

19 gedachtes over “Ons weekend…

  1. Wauw!! Wat een prachtig mooi weekend!! Bijzonder!! En die nummers achter het bed … Dat is super mooi en geen toeval.
    Veel plezier met de voorbereidingen.

  2. Heerlijk zo’n quality time weekend met zijn tweetjes! Enne, nog gefeliciteerd met jullie verloving! Leuk dat Zoetie je alsnog officieel heeft gevraagd!

  3. Zij

    Wat een prachtig weekend! En zo ontroerend.. fantastisch om te kunnen trouwen met je allerbeste vriend. Ik wens jullie een geweldig huwelijksleven toe. En nu genieten van alle voorbereidingen. Ik ben al benieuwd.. 🙂

  4. Amai, Flavie, dit was niet zomaar een weekendje. Dit was er ééntje met alles erop en eraan, tot een huwelijksaanzoek toe. Romantischer kan niet meer.
    Mijn welgemeende felicitaties. Ik wens jullie een supergelukkig huwelijksleven toe.

Laat hier een berichtje achter...

