De voorbije week…

De voorbije week…

  • begon met een hele koude maandagochtend, het had zelfs gevroren
  • had ik maandag (weer) last van een blue monday…
  • werd er thuis gesport, zelfs met de gewichtjes… fier op mezelf… ik ben goed bezig!
  • kon ik het niet laten om een Goed Gevoel te kopen… samen met een Beautiful Box (in samenwerking met Deauty)
  • had ik het geluk dat ik iedere ochtend kon meerijden met een collega in plaats van de bus te moeten nemen… wil zeggen een half uurtje langer slapen (altijd leuk)
  • was het héél druk op het werk… gezonde-stress-momentjes
  • was ik verbaasd hoe mooi de ochtenden wel kunnen zijn
  • begon ik te lezen in het boek ‘De wereld vergeten‘…  ik had het net iets anders verwacht
  • was ik op vrijdag helemaal klaar voor het weekend!
10 comments

Laat hier een berichtje achter...

