De voorbije week…

De voorbije week…

  • was het de week van de boeken…. Op het werk kreeg ik enkele boeken (gelukkig is er nog een beetje plaats in de boekenkast) van een collega, gelezen boeken van haar dochter. Ook gingen we naar de bib en weeral zonder een lijstje. Er zijn zoveel boeken die ik graag wil lezen, dat ik niet meer weet welke eerst te lezen. Door de Book Challenge lees ik ook veel andere boeken die ik anders niet zou lezen, zodat de boeken die ik echt wel graag wil lezen, niet gelezen worden. Momenteel gaan de ik-wil-deze-boeken-graag-lezen even voor op de Challenge.
  • werd er ook geshopt… 2 paar schoenen, een bloesje, een tshirt en een kleedje (die ik nog moet gaan afhalen op een postpunt)… terwijl ik eigenlijk opzoek ben naar een toffe jeanjas die ik nog steeds niet gevonden heb.
  • ging ik ook even langs bij de Action, een winkel vol prullen maar toch heb ik er al veel bruikbare spullen kunnen kopen, zoals 4 kussentjes voor op onze bank (geen pijn meer aan de poep 😉 ), koekjes en snoepjes voor de mini-me’s, wenskaarten…
  • was ik ook fier op mezelf (nog altijd trouwens). Ik ben terug goed bezig qua sporten en gezond eten. Daarom heb ik mezelf een extraatje cadeau gedaan… gewichtjes en een kettlebell. Ik zie het volledig zitten om aan de slag te gaan.
  • werd er natuurlijk ook gewerkt… waren er voetbaltrainingen… had ik samen met de mini-me’s een hele gezellige woensdagmiddag (kan ik zo van genieten)… werd er gelezen…  keken we samen tv… kwam de poetsvrouw op vrijdag, wat wil zeggen… een vrij ‘huishoud’weekendje voor mij!
14 gedachtes over “De voorbije week…

  1. Liese

    ik koop nu en dan eens boek voor mezelf maar ik probeer het meeste te lenen in de bib. Mijn boekenkast is nu al te vol en mijn jongste zoon doet niet liever dan mijn boeken eruitgooien

  2. Zij

    O’.. de Action! Eén van mijn favoriete shops 🙂

    Mijn lijstje van ‘die-wil-ik-zeker-lezen’ boeken wordt hier ook alsmaar groter. Nu kom ik er al helemaal niet meer aan toe om te lezen.

    Veel succes bij het sporten!

Laat hier een berichtje achter...

