De voorbije week…

De voorbije week…

  • een nieuwe werkweek met een nieuwe baas… spannend! De eerste week ‘samen’ zit erop en dit viel heel goed mee. Het is nog zoeken en uitzoeken hoe ze alles gaat aanpakken en als haar ‘PA’ (personal assistant – had ze een vraag wist ze mij te vinden) probeer ik haar te helpen en bij te staan waar nodig.
  • vakantie = geen zwemles… wil zeggen: veel Q-time met Zoetie… altijd fijn om extra tijd samen te hebben en te kunnen genieten van elkaar.
  • stond ik versteld van de vele wegenwerken in Gent, wat ook wil zeggen langer onderweg naar het werk/huis… en het zijn geen werken van korte duur, maar van maanden…
  • zat ik op een losgeslagen bus… zo voelde het toch. Door de werken zijn er files, waardoor de bussen veel vertragingen oplopen en sommige chauffeurs denken dat ze door te snel te rijden die vertragingen kunnen inlopen, maar niks is minder waar… Dus beste chauffeur van De Lijn, ik waardeer het dat je ons op tijd wil brengen naar onze bestemming, maar hou het veilig.
  • kregen we telefoon dat er een ploeg die provinciaal speelt, interesse heeft in onze voetballers, vooral in de keeper mini-me. Nooit gedacht dat voetballertjes van 11 jaar gescout werden. De keuze ligt volledig bij de mini-me’s en zij kiezen om bij hun huidige ploeg te blijven. Ze hebben een tof voetbalploegje… iedereen is elkaars vriend… ze spelen graag voetbal samen… ze voelen zich daar goed… en daar draait het toch om.
  • momenteel ben ik 2 boeken tegelijkertijd aan het lezen… ‘De welwillende‘ (tip van Saar) en ‘Later‘. Ik lees zelden 2 boeken op het zelfde moment, maar het boek ‘De welwillende‘ is nogal een heftig verhaal! Ook geen gemakkelijk boek trouwens, daarom even een thriller (mijn favoriete genre) tussendoor.
  • ook gingen we eens op bezoek bij onze buurtje J&A… aten we verse ananas, zo lekker maar een heel gedoe om die te snijden… aten we ook lekkere aardbeien uit de aardbeienautomaat… werd er gesport… keken we tv… en zo zijn we weer een weekje verder.
16 comments

  1. Vervelend die werkzaamheden aan de weg…
    En wel gaaf dat mini’s gescout werden. Maar ook stoer dat ze zelf kiezen om gewoon bij hun club te blijven.

    Geniet van je weekend!

  2. Was een heel gevarieerde week, nieuwe baas altijd spannend, leuke boeken om te lezen, super voor de mini-me’s maar een heel wijze beslissing, lekker hapje en drankje en de eerste Belgische aardbeitjes, super van smaak. het water komt me in de mond. Mooie achtergrond maar ik vond de kleine bloemetjes zo bij jou passen, moet nog eventjes wennen.

  3. ik ben precies in een (roze) droom beland hier… 😉
    Goed dat die nieuwe baas meevalt.
    Tja, die scouts maken sommige jongens gek, maar goed dat ze voor hun vrienden kiezen. Ze hebben tijd genoeg om het te maken op hoger niveau.
    Voor die ananas bestaat er een bijzonder handig hulpmiddeltje, is in een wip gesneden en etensklaar

  4. Volgens mij zijn ze altijd in Gent bezig of niet? We zijn er 2x geweest en toen lag ook beide keren het hele centrum op zijn kop door wegwerkzaamheden. Mooi dat de mini-me’s voor hun eigen team kiezen, er zijn tenslotte maar weinig die echt de top weten te halen en plezier is gewoon het belangrijkste!

Laat hier een berichtje achter...

