Zaterdag… sportdag
Zaterdag deed Zoetie mee aan de Veloopzwem in De Haan voor de eerste keer:
500 meter zwemmen – 28 km fietsen – 8,6 km lopen.
Eerst werd hij verwacht in het zwembad van Wenduine en daarna trokken we naar de sporthal voor het fietsen en lopen.
Een hele lange dag… maar hij vond het fijn om mee te doen en wie weet… volgend jaar terug!

Zondag… film-lees-dag
Het was de bedoeling om op zondag te gaan wandelen, maar omdat ik zaterdag zoveel kou gehad heb (er was een hele koude noorderwind) zag ik het echt niet zitten om naar buiten te gaan… dus werd het een film-lees-dagje.
We keken naar ‘Heist‘, een actiefilm… niet zo mijn genre maar al bij al een goede film met een verrassend einde.
Ook keken we naar ‘Spotlight‘, een film over misbruik binnen de kerk gebaseerd op waargebeurde feiten… een film over gerechtigheid.
En toen begon ik teย lezen en kon ik niet meer stoppen… ik wou weten wat Eliane van plan was! Het boek uitlezen lukte net niet… ๐Ÿ˜‰

