De voorbije week…

…was een gewone mini-me-werk-huishouden-voetbaltrainingen-week.
Alle verplichtingen als mama… als werknemer… en in het huishouden zijn allemaal netjes vervuld.

Naast de wekelijkse sleur was er ook tijd voor fijne dingen…
Met de komende feestjes (communiefeesten-verjaardagsfeest) was een nieuw jurkje welkom. Zo ging ik samen met mijn collegaatje J naar Close Up om enkele kleedjes te passen. In het pashokje, uit het pashokje, kleedjes ruilen,… ik weet niet meer hoeveel kleedjes we gepast hebben, maar het was superleuk!! Uiteindelijk heb ik 2 kleedjes gekocht (niet het kleedje op foto) en mijn collegaatje toffe schoenen.
Nu nog een tof jasje of blazer of jeansjasje… ik weet het nog niet goed…

Donderdag was het ons speciale dagje… eentje die we elk jaar heel erg graag herdenken. Na een moeizame start, de familieproblemen in het begin… ben ik zo blij te voelen en te weten dat we zo sterk zijn samen… Jij & Ik… samen één!

Sinds een aantal weken ben ik in de ban van de Total Crunch. Het ziet er zo eenvoudig uit om thuis aan je lichaam te werken. Maar toch is er enig twijfel… zou het echt doen wat het moet doen? Wat denken jullie?

Deze week zat er ook een krantenartikel in de bus van de onderbuurtjes… liefde is samen genieten van een boekje in de zon… echt iets voor ons!
De mensen in de buurt kennen ons al goed, we zijn die 2 die altijd lezen op het balkonnetje als het zonnetje schijnt 🙂

En zo zijn we weeral een weekje verder…

20 comments

  1. wat die total crunch betreft… het ziet er inderdaad praktisch en handig uit.
    wij hebben hier een hometrainer staan. Ook praktisch en handig en gemakkelijk… Maar je mag eens gokken hoeveel keer ik er al heb opgezeten…?! 😉

  2. ik ben curieus naar “close-up”, moet naar een huwelijk in september en zou ook wel iets nieuw willen tegen dan. Is het daar te doen van prijs? 🙂

  3. Wat zeggen ze : een goeie buur is goed waard, die van jou zeker. Gefeliciteerd met jullie dagje. Dat kleedje op de foto was ook heel mooi dus ik veronderstel dat die andere die je gekocht hebt nog mooier waren, je zal er oogverblindend uitzien.

  4. close-up is de winkel van Katja Retsin zeker hé?
    Ik vrees dat die spullen die ze op tv verkopen vaak tegenvallen.
    Mooi dat de buren aan jullie dachten bij die reportage in de krant!

  5. Keilief van de buren!
    Van die fitnesstoesteldinges voor in huis, degene die ik heb gehad (zo’n ding voor buikspieren, een step) da’s leuk in het begin maar na een tijdje is de motivatie weg en staat dat ding daar. Moet je dus vooral zelf weten of je het gaat blijven gebruiken en het z’n geld waard is 🙂

    1. Ik vind dat het nog goed meevalt hoeveel het kost… maar ik vrees ook dat de motivatie vlug weg gaat zijn…en langs de andere kant denk ik dat ik er wel wil voor gaan… dat wordt nog even wikken en wegen…

Laat hier een berichtje achter...

