DSC_0471

‘1000 vragen aan jezelf’
De vragen van deze maand zijn willekeurig gekozen door mini-me Milan.

1#Met wie kun je het best opschieten?
Met Zoetie… mijn geliefde… mijn maatje… mijn alles!
Ik hoop dat ik later te horen kan krijgen van de mini-me’s dat ik die persoon voor hen was… 

3#Om welke grappen kun je heel hard lachen?
Volgens Zoetie met de meest flauwe grappen die er zijn 🙂
Zoetie zegt vaak dat ik plat kan liggen van het lachen met iets doms, dan met iets dat volgens hem heel grappig is.

30#Wat is jouw guilty pleasure?
Ik vind het zalig om dessertjes te eten. Als wij gaan uiteten, zal er altijd nog een beetje plaats zijn voor wat zoets. Liever een dessert dan een voorgerecht.

300#Wat is je favoriete toetje?
Zeker en vast iets met chocolade… moelleux au chocolat, chocoladetaart, chocolade brownie, chocomousse… mmmm… ik krijg er al zin in! 🙂

1000#Welk antwoord heeft je het meest verrast?
Geen enkel uit deze reeks, maar dat komt misschien nog naargelang de vragen de komende maanden.

Voel je niet verplicht, maar vul gerust de vragenlijst in.

