De voorbije week…

Maandag vroeg uit de veren en richting het werk… een niet zo fijne werkweek, maar die gaan ook voorbij… Gelukkig had mijn collegaatje iets lekkers mee… dat maakte mijn dag goed!

Na lange tijd ging ik nog eens mee naar de zwemles met Zoetie, de ideale moment om te lezen… trouwens een heel goed boek van Murakami.

Ook had ik deze week een afspraak met de dermatoloog… eerst krijg ik een peeling en verzorging, die meestal pijnlijk is, maar deze keer viel het goed mee… eens de wondjes genezen zijn, kan ik weer buiten komen 😉 .
Na de verzorging komt de dokter eens kijken of er nog problemen en/of er voorschriften nodig zijn. Normaal gezien ben ik op 40 min binnen en buiten… maar dat was donderdag het geval niet… de dokter was mij vergeten. Ik had wel een vermoeden dat er iets niet juist was, ik heb nog nooit zo lang moeten wachten, maar het was redelijk druk, dus ik dacht: even geduld! Uiteindelijk na 45 min wachten en met de excuses van de dokter kon ik terug naar huis.

Voor de rest was het een gewone werkweek… gaan werken… beetje huishouden… beetje tv kijken… beetje lezen… en dit allemaal met heerlijk geurende hyacinten in huis… zalig!!

11 gedachtes over “De voorbije week…

  1. Zij

    Ik hou ook zo van hyacinten in huis.. zo lang ze te verkrijgen zijn.. zo lang neem ik elke week een boeketje mee naar huis. De blauwe vind ik het hevigst ruiken.. Zalig die geur in de kamer!
    Jammer dat we binnen kort weer een jaartje moeten wachten

  2. zo’n broodtaart heb ik deze week ook klaargemaakt, heeeeeeeeeeeel lekker!!!
    De geur van hyacinten ruik ik ook graag, zal ’s op zoek moeten gaan om zo’n pot in huis te halen… 😉

Laat hier een berichtje achter...

