De-Tiny-muziek-voor-je-geboren-werd-tag… #1

Bij Tiny zag ik een hele leuke tag (of hoe je het ook wil noemen) passeren… muziek van voor je geboren werd. Echt iets voor mij… ik weet niet hoe het komt, maar ik heb het meer voor de muziek van toen… geregeld luister ik eens naar Nostalgie om die oude toppers nog eens te horen.

Als ik aan die muziek denk, denk ik ook vooral aan films waarin ze deze hergebruiken en dan moet ik direct denken aan het liedje van Aretha Franklin ‘I say a little prayer’ (een liedje van 1968 – ver ver ver voor mijn geboorte!) in de film ‘My best friends wedding’… een leuke film trouwens, eentje om meermaals te zien 😉

15 comments

  1. Oh! Zalig nummer en die scène is hilarisch, ik herinner me nog de eerste keer dat ik de film zag en dit hoorde, ik lag strijk van het lachen. 🙂
    Tof dat je mee doet!

  2. Nostalgie staat bij mij in de wagen ook dikwijls op… Al mogen ze soms wat minder babbelen 🙂
    Mooi nummer gekozen!
    Ik hou zoveel van de “Motown muziek”, dat maken ze gewoon niet meer!

  3. Zalig nummer! Ik moet toen 10 jaar geweest zijn, maar ik het nummer klinkt me echt heel bekend in de oren 🙂

    Nostalgie staat ook bij mij altijd op in de auto 🙂

  4. Aretha Franklin, een héél grote dame uit de muziekwereld ! In 1968 was ik 11 jaar. Ondertussen ben ik al zoooo oud dat ik al lang niet meer weet wat voor muziek er voor mijn geboorte werd gedraaid. 🙂
    Groetjes !

  5. Ohw die film kennen wij nog wel, was echt een leuke film! Erg leuk geschreven 🙂 We hebben je trouwens genomineerd voor ‘de Disney tag’ en we hopen dat je er de tijd voor vind om de vragen te beantwoorden, de vragen staan op onze blog. Succes en veel plezier ermee 🙂

  6. The Queen of soul. Ik herinner mij nog heel goed toen ik haar voor het eerst hoorde op de radio. Ze zong Think. Na enkele seconden was ik al verkocht en kocht ik haar eerste (?) LP.

Laat hier een berichtje achter...

