De voorbije week…

…was een korte maar drukke werkweek!
Zoals verwacht lag er dinsdag het één en ander op mij te wachten op het werk. Het is zo goed als allemaal weggewerkt… maar het zullen nog drukke weken worden. Onze baas die op 1 april in pensioen gaat, wil zoveel mogelijk wegwerken… ik heb al laten horen dat ik het helemaal alleen niet ga kunnen blijven doen… en aan zijn reactie te zien, zal mij dat toch moeten lukken… we zien wel hé.

Na de flopper ‘Geachte heer M.’ van Herman Koch, wou ik hem toch een nieuwe kans geven. En zo slecht vond ik zijn ene boek, zo goed vind ik ‘Zomerhuis met zwembad’. Nog enkele pagina’s te lezen…

Deze week stond er weer een Deauty-pakketje op mij te wachten (en wat voor eentje!! happy happy happy…) en op vrijdag heb ik mezelf getrakteerd op een lekkere koffiekoek… naast de drukte op het werk, zijn er ook zovele fijne dingen.

O ja, deze cartoon zag ik deze week ook ergens verschijnen, een hele leuke 🙂 !

Fijn weekend!

14 gedachtes over “De voorbije week…

  1. Als die goede man met pensioen is heb je nog vele jaartjes werken voor de boeg en dat moet je in goede gezondheid doen, niet dat jij dan ook uitgeteld bent.

    En die Cartoon… vraag me nu af of Zoeteke ook die uuhh …. yoga doet 🙂

Laat hier een berichtje achter...

