De voorbije week…

…is ook weer voorbij!

Een drukke week op het werk… soms vraag ik mij echt af, wat moet ik er nog allemaal bijnemen? Zo werkte ik dinsdag van 7u45 tot 18u30 (echt doorwerken) en ik had nog niet alles gedaan. Ik heb constant een gehaast gevoel om alles op tijd af te krijgen… en de ene dag lukt dit en op de andere dan weer niet… maandag ben ik een dagje in verlof… dat beloofd voor dinsdag…

Donderdag ging ik naar het oudercontact van één van de mini-me’s… dat manneke doet zo zijn best en meer kan hij niet doen… gelukkig ziet de juf dit ook in en zal hij op een aangepaste wijze gestuurd worden (volgt nog een blogje over).

Er werd ook getraind in de kou (bbrrrr)… dat die klein mannekes dat graag doen, chapeau! Geef mij maar een boek met een warm soepje… en een paaseitje… of twee paaseitjes…

Het is nog even wachten op een warme zomer met (jammer genoeg) vele pollen in de lucht… waar ik dan ieder jaar héél veel last van heb, maar dit jaar ga ik iets preventief proberen en laat ons hopen dat het lukt, want een zomer vol snot, lopende neus, rode waterachtige ogen… dat is het ook niet hé.

20 gedachtes over “De voorbije week…

  1. Die allergie, dat kennen we hier in huis 😦 alle 3 mijn mannen hebben er last van, en onze Jongste neemt het hele jaar door medicatie…. 😦
    Gelukkig bestaan er paaseitjes!
    Fijn weekend en geniet van je verlofdag 😃

  2. Pollen in de lucht, daar heeft mijn zoon ook iedere zomer last van. Hopelijk lukt de preventieve remedie voor jou.
    Geniet nog van het weekend en denk maandag vooral niet aan het werk, Flavie.
    Groetjes !

  3. eigenlijk zou je je niet mogen laten opjagen in je werk. Het is aan je werkgever om oplossingen te zoeken als je er niet door geraakt.
    Tja, de kinderen…het kunnen niet allemaal Einsteins zijn hé, hij geraakt ook wel door het leven hoor!
    Ik verlang ook al weer naar het zonnetje en warmte…

  4. Ik hoop dat je allergie niet actief wordt deze zomer!
    En heerlijk die paaseitjes! Dat is genieten.
    Geniet van je vrije dag maandag. Hopelijk hoef je niet je werkzaamheden van 5 dagen nu in 4 dagen te stoppen. Succes dinsdag op je werk

  5. Zij

    Goh, dat zijn wel echt ferme werkdagen!
    Probeer niet aan dinsdag te denken, maar geniet ten volle van je vrije maandag !
    ‘k Hoop, dat die preventieve medicatie je van je allergie zal verlossen tijdens de zomer

  6. Samaja

    Alhoewel ik ook last heb van de pollen, kijk ik toch al erg uit naar de lente. Alles is beter dan dit triestige herfstweer.
    Wat een zware werkdagen. Hopelijk blijft dit niet duren, dat kan niet goed voor je zijn om altijd het gevoel te hebben dat je het werk niet gedaan krijgt :-/. Veel goede moed!

  7. De ene week is gelukkig de andere niet. Zo ook met de zorgen en de problemen, wat de ene dag een onoverkomelijke berg lijkt ziet er na een goede nachtrust stukken beter uit. Zo is het leven nu eenmaal. Nog een prettige zondagavond.

  8. Ai toch, niet fijn he die zware werkdagen en dat constante gehaaste gevoel. Geniet maar extra hard van je vrije dag morgen!! En zo een paaseitje of twee of wat chocolade, dat kan deugd doen he 😉

  9. Ik vrees dat mijn zoon ook weer tegen zijn grenzen van kunnen aan het lopen is en dat het zijn gedrag niet echt ten goede komt,….hopelijk vind je de goede begleiding is zoooo belangrijk,….en het werk raakt nooit af hé,……

Laat hier een berichtje achter...

