De voorbije week…

De ene verjaardag na de andere, zo zag deze week er uit! Op 02/02 waren de mini-me’s jarig, op 03/02 Zoetie’s pepe, op 04/02 ik en op 05/02 Schone Vader.

Voor de drukke verjaardagsweek kon beginnen, ging ik op maandag nog eens naar Brussel voor een laatste halve dag cursus en dan ’s middag het open boek examen. Kort werd alles nog eens overlopen, maar toen het examen dichterbij kwam, werd ik alsmaar zenuwachtiger.
Het examen was niet moeilijk maar ook niet gemakkelijk, er zaten hier en daar toch een aantal dubbelzinnigheden tussen, die mij deden twijfelen. Ik heb mijn best gedaan… meer kon ik niet doen…

Op dinsdag waren mijn 2 ‘dollekes’ jarig! Ongelooflijk hoe vlug ze ‘groot’ worden. Stilletjes aan zijn we aan een nieuw hoofdstuk toe… hier en daar al kleine pubertijd-akkefietjes, wellicht ook door de vele cadeautjes en aandacht die ze kregen dat ze net iets wilder waren dan anders… maar de pubertijd… voorlopig heb ik het (nog) onder controle… hopelijk blijft dit zo 😉 .

Woensdag gingen we langs bij Zoetie’s pepe voor een lekker stukje taart en op donderdag werd ik in de watten gelegd. Het is toch fijn te weten dat er vele mensen aan je denken op jouw speciaal dagje.
Wie geboren is in 1982 (ik dus) en dit jaar 34 kaarsjes mag uitblazen mag zich verheugen op een stralend jaar (volgens Libelle)… ik kijk er al naar uit!

Ook wil ik al de bloggers bedanken voor de vele verjaardagswensen zowel voor de mini-me’s als voor mezelf… jullie zijn geweldig!! 🙂

15 comments

  1. Wow! Wat tof zo alle dagen een verjaardag! Van een super leuke week gesproken 🙂
    Zo elke dag een feestje! Wie wil dat nu niet.

    Ik duim voor de uitslag van je examen, al ben ik zeker, dat die prima zal zijn!

  2. Oh yes! Ik ben ook v 82! Je bent ook vroeg aan kindjes begonnen! (Allee je weet,wel, vroeg is natuurlijk relatief, ik vergelijk met mezelf he)

Laat hier een berichtje achter...

