Deauty… #December

Ultra Doux Body – Intens Herstellende Body Butter – Full size
Een intens herstellende body butter met honing als hoofdingrediënt. Deze body butter bevat alle ingrediënten om de huid te hydrateren en te verzorgen.
Toen ik de pot zag dacht ik dat het voor het haar was, gelukkig had Zoetie aandachtiger naar het potteke gekeken. Zelf heb ik het nog niet geprobeerd, ik wil eerst een andere bodylotion opgebruiken, maar de andere Deauty-fanaten vinden het een heel goed product.

Faby – Nagellak – 5ml
Een nagellak met een zeer praktisch borsteltje, met deze nagellak is jouw manicure 100% geslaagd en partyproof.
Ik hou van mooie nageltjes, maar ik was een beetje teleurgesteld in het gekregen kleurtje. In december, met de feestperiode, mag het wel iets specialer zijn of toch op z’n minst een donker kleurtje. Een kleurtje om eens te proberen naar de lente toe.

Batiste – Droogshampoo – mini size
Batiste droogshampoo helpt tegen vet en futloos haar en geeft het haar een boost, zonder gebruik van water. Een snelle behandeling revitaliseert het haar en geeft het haar meer volume en textuur. Het haar zal er direct schoon en fris uitzien, voelen en bovendien ruikt Batiste droogshampoo ook nog eens heel lekker. Ideaal voor tussen de wasbeurten.
Droogshampoo vind ik een raar iets en ik ben blij dat ik het eens kon uitproberen. Ik geloofde er niet echt in. Maar ik moet mijn mening herzien. Elke dag moet ik mijn haar wassen door de krulletjes en op een ik-blijf-thuis-dagje heb ik het geprobeerd en ik was echt verbaasd dat het werkt! De krulletjes konden getemd worden en mijn haar zag er zacht en gezond uit.

Mememe – Eye Liner Pencil – Full Size
Dit oogpotlood met extra zachte formule garandeert een gedefinieerde en langdurige intense kleur. Dit potlood is ideaal voor het creëren van smokey eye look en kan worden gedragen aan zowel de binnenkant van het ooglid en langs de basis van de wimpers.
Zoals jullie ondertussen al weten, heb ik niks met make-up, dus ook niet met een oogpotlood of smokey eyes. Bij anderen vind ik dit wel een mooi iets en ik ga het zelf ook eens proberen… of het zal gaan zoals ik het wil, geen idee, maar het is een poging waard. Tips zijn welkom…

Cattier Paris – Nectar Eternel – Full Size
Rimpels en kraaienpootjes vervagen, de huid wordt verstevigd en je verkrijgt een stralende teint. Een anti-rimpelverzorging die een plaatsje verdient in je toiletzak.
Als ik kan smeren ben ik content, dus dit moest ik direct uitproberen!
Het is naar mijn goesting een te dikke creme en ik vind het niet goed ruiken. Ik heb nog een aantal andere Deauty verzorgingen staan, die mijn huid beter verdraagt en die ik met plezier smeer… een cadeautje voor Schone Moeder dan maar.

Een iets mindere box, maar toch zaten er een aantal toffe producten in.

www.deauty.be

20160129_185641
9 comments

  1. Ik gebruik ook de droogshampoo van Batiste en ik ben daar heel tevreden over. Ik heb al een aantal andere merken geprobeerd, maar voorlopig vind ik deze de beste (al gebruik ik de roze bus). Ik kan het alleen maar aanraden 🙂

  2. Ik ben ook fan van de Batiste droogshampoo, wordt hier elke week gebruikt en nooit geen vet, slap haar meer,……..de rest ken ik niet,…..en ik begin steeds minder en minder produkten te gebruiken en dat bevalt me prima,……

Laat hier een berichtje achter...

