Ons weekend…

Vrijdag…
Na het werk gaan we altijd om boodschapjes op vrijdag, deze keer gingen we eerst langs huis om eens te kijken of alles in orde was thuis en om eens te kijken hoe De Poetsvrouw het stelt. Ik had de sleutel ’s ochtends aan de onderbuurvrouw gegeven, zodat De Poetsvrouw binnen kon.
Toen we binnenkwamen was ze heel ijverig bezig… de ramen waren gepoetst, de keuken afgewassen en ze was bezig met de kleine tegeltjes af te kuisen in de keuken (een heel beu werkje, aangezien het geen platte steentjes zijn).
Ook werd de badkamer gepoetst, er werd grondig gestofzuigd, gedweild en stof afgedaan. Ze heeft haar best gedaan… ik ben tevreden!

Zaterdag…
Zaterdag stond er een familiefeest van de onderburen gepland. Een beetje onwennig allemaal, want ja… wij zijn ‘maar’ de buren, ook al hebben wij een heel goede band… een familiefeest blijft een ‘familie’feest.
Ondertussen hebben we ook al een goede band met de zoon en schoondochter en was het een heel gezellige middag.
We hebben heel lekker gegeten, jammer dat ik niet van alle aperitief hapjes foto’s genomen heb… ze waren zo mooi om te zien.
Eens we de onderburen veilig thuis gebracht hebben, hebben we nog genoten van een tv avondje.

Zondag…
’s Ochtends werd alles gestreken, om daarna te genieten van een rustige zondag – blogjes bekijken – bloggen – lezen – tv kijken…
Graag was ik eens gaan wandelen, maar het was mij dan toch te vies weer om de wandelschoenen aan te trekken.
Ook werd er gezorgd voor een verrassing voor de mini-me’s, die ik Β nog niet kan vertellen, want één van de mini-me’s leest af en toe blogjes op mijn blog… wordt dus vervolgd!

15 comments

  1. Zo’n poetsvrouw is zeker wel handig! Natuurlijk even wennen om bepaalde zaken uit handen te geven, vooral als je zelf niet thuis bent, maar het scheelt je wel een hoop in tijd en dat is ook wel lekker natuurlijk! Ik had gisteren ook graag willen gaan lopen maar ook hier alleen maar miezerig regen helaas…

  2. Mooie foto’s van lekker eten! En ben zeer blij dat jouw poetsvrouw is meegevallen.
    Bij ons zou het beter kunnen, denk ik, maar ben ik dan niet te veeleisend? Af en toe zelf de handen uit de mouwen steken zal ook geen kwaad kunnen zeker? (Voor mij dan, he!!!)

  3. Zo blij, dat de poetsvrouw zo goed haar best gedaan heeft! Dat is niet zo evident mocht ik al een paar keer vaststellen :-/
    Hummm.. dat dessertbordje.. zo njammie πŸ™‚
    Enne.. ook ik heel nieuwsgierig naar de verrassing πŸ˜‰

Laat hier een berichtje achter...

